نسخه چاپی

انتخابات جلوه وفاداری به ارزش‌های ملی و دینی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: انتخابات بستر آزمایش میهن دوستی و جلوه وفاداری به ارزش‌های ملی و دینی است.


به گزارش نما، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر، ضمن عرض تبریک روز مادر گفت: در مقام مادر همین بس که برابر احادیث و روایات ائمه اطهار (ع)، اگر در نماز مستحبی مادر کسی را صدا زد، مستحب است نماز را رها کرده و به خدمت مادر برسد.

اخبار سیاسی- او در ادامه با اشاره به مسئله مهم انتخابات افزود: انتخابات یک واجب اجتماعی است، یعنی بر همه واجب است که پای کار باشند و در انتخابات شرکت کنند. اکنون دشمنان نظاره‌گر نوع رفتار ما در خصوص انتخابات هستند که ما با حضور در انتخابات باید دشمنان را مایوس کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر این که دشمنان به دنبال عدم شرکت یا شرکت حداقلی ما در انتخابات هستند، ادامه داد: انتخابات بستر آزمایش میهن دوستی و جلوه وفاداری به ارزش‌های ملی و دینی است، چرا که در سایه انتخابات امنیت صیانت می‌شود و اگر شرکت نکنیم یعنی مسئله امنیت برای ما مهم نیست.
حجت الاسلام محمدحسنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سابقه دشمنی آمریکا با ایران اسلامی خاطرنشان کرد: بعضی‌ها گمان می‌کنند که با ایجاد رابطه با آمریکا وضع بهتر و مشکلات کشور حل می‌شود، ولی آن‌ها سخت در اشتباهند. دلیل روشن آن کشور‌هایی همچون افغانستان، عراق و ... است، که با وجود حضور چندین ساله آمریکا در آن کشورها، نه تنها هیچ‌گونه پیشرفت و آبادانی حاصل نشده بلکه دچار ویرانی، فساد، کشتار و نا امنی روز افزون شده‌اند.

او در ادامه، ایران را امن‌ترین کشور در نا امن‌ترین منطقه جهان دانست و تصریح کرد: یکی از مهمترین دلایل این امنیت، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در سال‌های گذشته بوده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش گفت: آمریکا با اعمال تحریمها ی ظالمانه توانسته بیشترین فشار اقتصادی را بر کشور ما تحمیل نماید، اما نتوانسته است کوچکترین تاثیری بر امنیت کشور ما داشته باشد که دلیل آن وجود نیرو‌های مسلح مقتدر و پشتوانه عظیم مردمی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص استفاده حداکثری از منابع و ظرفیت‌های داخلی افزود: کشور ما کشور ثروتمندی است، ولی بعضی از دولتمردان ما مهارت لازم برای بهره‌مندی از این فرصت‌ها و ظرفیت‌ها را ندارند و ما اکنون به مجلس و دولتی نیاز داریم که مهارت استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی، مالی، معدنی و سایر ظرفیت‌های داخلی را داشته باشند.

حجت الاسلام محمدحسنی در پایان ویژگی‌های نماینده اصلح را تدیّن، کاربلدی، شجاعت، امانت داری، ولایتمداری و مردمداری و توجه ویژه به حلال و حرام عنوان کرد و گفت: در صورت انتخاب نمایندگانی با این ویژگی‌ها امید است مشکلات اقتصادی ساماندهی شود.

۱۳۹۸/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...