نسخه چاپی

صلاحی یكی از كاندید های ریاست جمهور!

شنیده ها حاكی است از اینكه با توجه این اتفاق ، گروه ها و احزاب مختلف سیاسی جلساتی را با محمود صلاحی داشته اند كه یكی از كاندید های ریاست جمهوری آینده شود و پس از این جلسات شایعه حضور آن در انتخابات قوت پیدا كرده است.

به گزارش نمابه نقل از شریان نیوز ،کمتر از یک سال به آغاز انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری باقی مانده و کم کم گمانه زني ها درباره کانديداهاي احتمالي ریاست جمهوری رنگ و بوي جدي تري به خود مي گيرد و بازار شايعات انتخاباتي داغ داغ است.

از سوي ديگر ، خبرها حاکي از اين است که سفرهاي استاني کانديداهاي احتمالي رياست جمهوري آغاز شده است.

پس از گذشت مدت ها از آغاز گمانه زني هاي تغيير محمود صلاحي استاندار خراسان رضوي براساس اختلافات بوجود آمده وی و جریان حاکم دولت که منجر به عزلش شد.

در همین رابطه نمایندگان مجلس واکنش هایی به این عزل عجولانه نشان داده اند و این برکناری ها این شبهه را به وجود می آورد که دولت می خواهد در آستانه انتخابات، نیروهای مورد نظر خود را در استان ها مستقر کند.

شنیده ها حاکی است از اینکه با توجه این اتفاق ، گروه ها و احزاب مختلف سیاسی جلساتی را با محمود صلاحی داشته اند که یکی از کاندید های ریاست جمهوری آینده شود و پس از این جلسات شایعه حضور آن در انتخابات قوت پیدا کرده است.

لازم به ذکر است، همگان وی را یکی از مدیران اخلاقی و پرکار در کشور می دانند .

۱۳۹۱/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...