نسخه چاپی

پرداخت هزینه استقلال از جیب شخصی كارمند!

استقلالی‌ها صبح جمعه در مسیر فرودگاه بودند كه خبردار شدند قسمت ویژه فرودگاه امام (ره) كه به عنوان CIP شناخته می‌شود برای آن‌ها هماهنگ نشده است!


به گزارش نما، مسافرت استقلال به کویت کلی حاشیه داشت که نشان می‌دهد حرف‌های سعید رمضانی (حداقل قسمتی از آنها) اصلاً بی‌ربط نبوده است.

اخبار ورزشی- حواشی‌ای که می‌تواند در آینده دردسر‌های بزرگی برای تیم درست کند. قضیه فعلاً از یک مسافرت و حاشیه‌های فرودگاه شروع شده، ولی اگر ادامه پیدا کند، می‌تواند باعث جنجال‌های تازه و بزرگ‌تری شود که...

چرا CIP هماهنگ نشده؟

استقلالی‌ها صبح جمعه در مسیر فرودگاه بودند که خبردار شدند قسمت ویژه فرودگاه امام (ره) که به عنوان CIP شناخته می‌شود برای آن‌ها هماهنگ نشده است! این مسئله نارضایتی سرمربی تیم و مدیران باشگاه را در پی داشت؛ به همین خاطر خیلی سریع با عوامل مالی و کارمندان باشگاه تماس گرفتند تا بابت این مسئله افراد مورد نظر را مؤاخذه کنند، ولی پاسخی که شنیدند، خیلی تلخ بود: «استقلال پول ندارد که بتواند هزینه اسکان تیم در قسمت CIP را بدهد و به همین خاطر همه باید از قسمت عادی استفاده کنند و مانند سایر مسافران کار‌های مربوط به سفرشان را انجام بدهند!» در واقع مشکلات مالی باشگاه موجب شده بود تا حساب استقلال خالی باشد و حتی برای پرداخت هزینه بخش ویژه هم پول نباشد.

پول بود اما...

یکی از مدیران استقلال نداشتن پول را تکذیب کرده و به همکارمان گفت: آقا، یعنی باشگاه استقلال به این عریض و طویلی لنگ ۱۰، ۱۲ میلیون پول CIP بود و چنین رقمی را نداشت؟ اصلاً این‌طوری نیست. بله، در آن زمان داخل حسابی که مربوط به این امور است، پول نبود، ولی در حساب‌های دیگرمان پول داشتیم، اما شما به روز سفر هم توجه کنید. استقلال جمعه در حال پرواز بود؛ یک روز تعطیل که نمی‌شود برای پرداخت پول به بانک مراجعه کرد. انتقال از طریق «ساتنا» هم وقت می‌گرفت.

پرداخت از حساب شخصی.

اما در نهایت هزینه حضور در قسمت ویژه فرودگاه پرداخت شد و سؤال اینجاست چه کسی مشکل را حل کرد؟ ادامه داستان را از زبان یک بازیکن استقلال بخوانید. او که به هیچ عنوان نمی‌خواست نامش فاش شود، دیروز به همکارمان گفت: ما رفتیم فرودگاه و در قسمت CIP استقرار یافتیم. در نهایت هم سوار هواپیما شدیم و پریدیم، اما جمه شب در کویت شنیدیم هزینه اقامت تیم در قسمت ویژه توسط یکی از کارمندان باشگاه استقلال و در واقع از حساب شخصی خود او پرداخت شده است. این بازیکن ادامه داد: این‌طور که فهمیدیم، کارمند فوق به حرمت مدیران باشگاه و به واسطه تعصبی که خودش به استقلال دارد، وقتی دید در حساب مربوط پول به اندازه کافی وجود ندارد، از این طرف و آن طرف پول جور کرد و در نهایت ۱۰ میلیون تومان به حساب CIP ریخت تا همه ما بتوانیم از امکانات آن قسمت استفاده کنیم!

۱۳۹۸/۱۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...