نسخه چاپی

تركیب احتمالی استقلال مقابل الاهلی

استقلال ایران در دومین هفته از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز میهمان الاهلی عربستان است.


به گزارش نما، در چارچوب مسابقات هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امشب تیم استقلال ایران میهمان الاهلی عربستان است. تیم الاهلی در حالی پا به این رقابت‌ها می‌گذارد که وضعیت مناسبی در باشگاهش برقرار نیست و بازیکنان این تیم تمرکز کافی را ندارند.
اخبار ورزشی- بازیکنان الاهلی از این نظر تمرکز ندارند که در آستانه سفر آن‌ها به کشور کویت، کریستین گروس سوئیسی بی سر و صدا و بدون اعلام سایت رسمی باشگاه از هدایت این تیم کنار رفت و مربی موقت برای آن‌ها انتخاب شد. گروس که به تازگی برابر الوحده شکست خورد و در بازی اول مرحله گروهی به تساوی رسیده بود در بازی امروز غایب است و الاهلی باید با تفکرات سرمربی موقت خود به میدان برود.
در تیم استقلال آن‌ها با سفر روز جمعه به کویت سعی داشتند ابتدا از آب و هوای سرد تهران دور بمانند و در واقع بتوانند خودشان را با شرایط زمین و جوی کشور کویت هماهنگ کنند. آبی پوشان پس از یک دوره بازی‌های فشرده و دشوار از بازی هفته پیش مقابل الشرطه تا به امروز در رقابت دیگری حاضر نبودند و به نسبت مسابقات یک ماه گذشته با استراحت مناسب‌تری وارد این بازی خواهند شد. در آستانه چند ساعت مانده به بازی استقلال مقابل الاهلی احتمالات ترکیب آبی پوشان در مسابقه امروز را بررسی می‌کنیم.
دروازه بان
در مقایسه با حسین پور حمیدی و یک دروازه بان از تیم امید استقلال، مشخصات سید حسین حسینی شانس اول ایستادن در دروازه آبی‌ها برابر الاهلی خواهد بود. حسینی که در دو دیدار مرحله پلی آف لیگ قهرمانان موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر الکویت و الریان شده بود طی سه بازی گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس تهران و الشرطه نتوانست این آمار را تکرار کند و امیدوار است که با ارائه عملکرد مناسب مقابل الاهلی کلین شیت داشته باشد.
خط دفاعی
محمد دانشگر، روزبه چشمی و شاهین طاهرخانی سه مدافعی هستند که در غیاب عارف غلامی و سیاوش یزدانی چینش ترکیب ۲-۵-۳ آبی‌ها را تکمیل کرده‌اند. با وجود اینکه یزدانی به همراه آبی‌ها به کویت سفر کرده، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد. برخلاف او، عارف غلامی در تمرینات گروهی حضور یافته و پیش بینی می‌شود با بازگشت او به ترکیب مجیدی به یکی از مدافعانش استراحت بدهد. همینطور نیکولای بودوروف هم از بازی قبلی به ترکیب ملحق شد و آمار بدی از خود برجای نگذاشته است تا مجددا یکی از شانس‌های حضور در ترکیب ثابت باشد.
خط میانی
وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، مسعود ریگی و آرش رضاوند پنج بازیکن حاضر در خط میانی استقلال مقابل الشرطه بودند و قابل پیش بینی است که با کمبود بازیکنان مناسب برای تغییرات در ترکیب، مجیدی تصمیم بگیرد دوباره همین بازیکنان در ترکیب حاضر باشند. البته هروویه میلیچ به عنوان وینگر چپ می‌تواند جانشین زکی پور شود که در بازی گذشته نقش اساسی در گلزنی به الشرطه داشت.
خط حمله
مهدی قائدی شب گذشته در دومین جلسه تمرینی بازیکنان استقلال غایب بود و شانس بسیار کمی برای شرکت در مسابقه امروز دارد. مهاجم جوان تیم استقلال در این بازی شاید در لیست ۱۸ نفره هم قرار نگیرد تا با تداوم مصدومیت شیخ دیاباته، مرتضی تبریزی به عنوان شانس اول حضور در خط حمله در کنار امیرارسلان مطهری شناخته شود.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر الاهلی به شرح زیر است:
سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، هروویه میلیچ، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مرتضی تبریزی و امیر ارسلان مطهری

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...