نسخه چاپی

یزدی‌خواه در گفتگو با نما:

بسیاری از مشكلات جامعه مربوط به ضعف مدیریتی است

عکس خبري -بسياري از مشکلات جامعه مربوط به ضعف مديريتي است/

عضو حزب مؤتلفه اسلامی گفت: تصمیمات نابجا و اشتباه مجریان دولتی باعث تحمیل صدها هزار میلیارد تومان خسارت به كشور شده است.

یزدی‌خواه، عضو مؤتلفه در لیست ائتلاف تهران به خبرنگار نما پیرامون اولویت‌ها در مجلس گفت: جوانان، اشتغال و تولید شعار اصلی ماست.
وی در خصوص ریشه مشکلات کشور اظهار کرد: با نگاهی به عقب مشکلات کشور عمدتاً ریشه در کم‌کاری، ندانم‌کاری و ضعف قوه اجرایی کشور و بی‌مسؤولیتی و تصمیمات نابجای برخی از مسئولین اجرایی دارد.
عضو مؤتلفه در فهرست شورای ائتلاف تهران تصریح کرد: نمایندگان مجلس در سه حوزه قانونگذاری، اصلاح قوانین مغایر و نظارت وظیفه دارند که در حوزه انتخاب مجریان وقتی مجری خوب انتخاب نمی‌شود مشکلاتی را که الان با آنها روبرو هستیم ایجاد می‌کند.
یزدی‌خواه پیرامون وظیفه نظارتی مجلس مطرح کرد: ده‌ها و بلکه صدها بند و ماده قانونی داریم که به علت عدم اعتقاد مجریان دولتی به اجرای آنها معطل مانده‌اند.
وی ابراز تأسف کرد: تصمیمات نابجا و اشتباه مجریان دولتی باعث تحمیل صدها هزار میلیارد تومان خسارت به کشور شده است. نمونه بارز و شفافش کلید زدن مسکن اجتماعی است که بعد از شش سال توقف و رکود در بحث مسکن که این بحث موتور محرکه تولید و اقتصاد کشور است اتفاق افتاد. اگر مسکن مهر مناسب و مطلوب بود چرا تعطیلش کردند؟ اگر خوب نبوده است چرا مجدداً دارند به آن سمت می‌روند؟
عضو مؤتلفه در لیست ائتلاف تهران در ادامه اشاره کرد: بحث کارت سوخت مثال دیگری است. چرا کارت سوخت را دو باره احیا کردند؟ اگر برای کشور مفید است چرا قبلاً لغوش کرده بودند؟
وی تأکید کرد: در قوه مجریه تصمیمات احساسی و از روی عناد و لجاجت در کشور گرفته می‌شود که باعث مشکلاتی برای ما می‌شود.
یزدی‌خواه در خصوص مزیت‌های نامزد حزب بودن گفت: احزاب برنامه و خط مشی دارند. اگر نامزدهای حزبی پایبند و معتقد به اولویت‌ها و برنامه‌های اقتصادی، اشتغال، توسعه همه جانبه، عدالت اجتماعی، رونق تولید، نگاه به داخل، توجه به قدرت بازارهای منطقه‌ای و همسایگان باشند که اینها در سیاست‌های حزب مشهود و متبلور است، در معرض نقد، بررسی و نظارت افکار عمومی قرار می‌گیرند. لذا کاندیدای حزب بودن باعث شفافیت مواضع و عملکرد او می‌شود و به لحاظ اثربخشی مستقیم در جایگاه اجتماعی احزاب می‌تواند باعث رشد، تعالی و شکوفایی جایگاه‌های حزبی هم بشود.

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...