نسخه چاپی

واكنش سرپرست سازمان لیگ به نامه فیفا برای حضور بانوان در ورزشگاهها

سرپرست كمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: من از اینكه فیفا چه نامه ای به فدراسیون فوتبال درباره اعلام شرایط جدید حضور بانوان ایرانی در ورزشگاه ها ارسال كرده است، ندارم.


به گزارش نما، صبح امروز (دوشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیفا با ارسال نامه ای جدید به فدراسیون فوتبال ایران تاکید کرده باید شرایط جدیدی برای حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم شود. طبق این خبر فدراسیون بین المللی فوتبال در سه بند شرایط حضور را بانوان ذکر کرده است که طبق آن ضمن اختصاص صندلی های بیشتر به خانم ها در دیدارهای مقدماتی جام جهانی به میزبانی ایران و الزامی بودن حضور آنها در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا باید شرایطی هم برای حضور بانوان کشورمان در رقابت های لیگ برتر از فصل آتی فراهم شود.

اخبار ورزشی- در همین زمینه با سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت و گو کردیم که او اظهار داشت: تاکنون چنین نامه ای برای من ارسال نشده و اطلاع دقیقی در این زمینه ندارم. کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال بهتر می تواند در این زمینه اطلاع رسانی کند.

او درباره اینکه در صورت قطعی بودن ارسال نامه از سوی فیفا چه راهکاری برای فراهم شدن شرایط حضور بانوان در ورزشگاه ها وجود دارد، گفت: به هر حال باید دید فیفا در نامه اش چه شرایطی را ذکر کرده است. ضمن اینکه بحث بازی های بین المللی با داخلی از نظر ما متفاوت است. سعی می کنم در روزهای آتی درباره اینکه فیفا چه شرایطی را درنظر دارد اطلاعاتی کسب کنم و سپس راحت تر می توانم جواب بدهم.

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...