نسخه چاپی

آقای بازیگر از سریال ترسناك «ملكاوان» می گوید

بازیگر سریال «ملكاوان» به كارگردانی احمد معظمی، این سریال را اثری خوش‌ساخت و شخصیت‌های آن را شناسنامه‌دار می‌داند.


به گزارش نما، هادی نوری بازیگر سریال تلویزیونی «ملکاوان»، درباره شروع فعالیت هنری خود گفت: من در سال ۹۳ از کلاس‌های کارگاه آزاد بازیگری آقای تارخ هنر را شروع کردم و بعد از آن کارگاه‌های آموزشی متعددی را با حضور اساتیدی مثل رضا گوران، فریدون جیرانی و فرزاد موتمن گذراندم.

اخبار چهره ها - وی ادامه داد: زمانی که شاگرد آقای جیرانی بودم با احمد معظمی که کارگردان سریال «ملکاوان» است، آشنا شدم. یک سکانس در سریال «سارق روح» بازی کردم و بعد در سریال «ترور خاموش» به من پیشنهاد بازی دادند.

نوری پیرامون سریال « ملکاوان » هم بیان کرد: فیلمنامه این سریال بسیار محکم و با چارچوب نوشته شده است؛ شخصیت‌های سریال شناسنامه‌دار هستند و پرداخت خوبی روی آنها انجام شده است. من در این سریال نقش «منصور» را بازی می‌کنم که گرفتار اعتیاد است.

وی افزود: نقشم پیچیدگی شخصیتی خاص خود را دارد؛ نیاز بود طوری به آن بپردازم که از کلیشه دور باشد و ما معتادی را ببینیم که در سطح جامعه هم آن را لمس می‌کنیم.

پز کلیشه خارج باشد و ما معتادی را ببینیم که درصد جامعه آن را لمس کنیم

نوری اظهار کرد: همکاری خیلی خوبی با کارگردان و عوامل سریال داشتم؛ بهناز نادری که نقش مقابل من را بازی می‌کرد، بسیار کمک کرد تا فضای درستی را داشته باشیم و به عبارتی این زوج برای مخاطب باورپذیر باشد. خوشبختانه سریال «ملکاوان» مخاطب خاص خود را پیدا کرده است و نظرات مختلفی را از مردم گرفته ایم.

سریال «ملکاوان» این شب‌ها از شبکه آی فیلم فارسی پخش می‌شود.

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...