نسخه چاپی

سخنگوی اعتمادملی: لیست كارگزاران اصلاح‌طلبانه نیست

سخنگوی حزب اعتماد ملی، حزب كارگزاران را متهم به گنجاندن افرادی غیراصلاح‌طلب در لیست خود كرد.

به گزارش نما سخنگوی حزب اعتماد ملی، حزب کارگزاران را متهم به گنجاندن افرادی غیراصلاح‌طلب در لیست خود کرد. اسماعیل گرامی مقدم در مصاحبه‌ای با روزنامه آرمان گفته: «بنا نبود لیستی ارائه دهند که برخی احزاب اصلاح‌طلب به شدت منتقد برخی افراد آن لیست هستند و اصلاً آن‌ها را اصلاح‌طلب نمی‌دانند. ما انتظار داشتیم بر اساس مسلک و مرام حزب کارگزاران بین ۱۲ تا ۱۶ نفر را از بین نامزد‌های خود انتخاب کنند و لیست دهند. ولی اینکه ۳۰ نفر را پر کردند، مقداری از سوی رقبا سؤال‌برانگیز است که چرا اصلاح‌طلبان که کاندیدا‌های مشخصی داشتند از ابتدا لیست ندادند».
او در ادامه اصلاح‌طلب بودن برخی از این افراد را زیر سؤال برد: «رقبا این دقت نظر و انصاف را ندارند که بیش از دو سوم آن‌هایی که در لیست کارگزاران قرار گرفتند چهره‌های ناشناخته‌ای هستند. اینکه ناشناخته هستند یعنی نمی‌دانیم که دارای اندیشه اصلاح‌طلبی هستند یا نه.»

او تلویحاً لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات قبلی مجلس را هم دچار همین مشکل دانست و گفت: «برای اینکه فرصت را از دست ندهیم، احزابی که می‌خواهند لیست بدهند به لیست محدود اکتفا کنند. چه اجباری است که ۳۰ نفر لیست داده شود که قابل کنترل نباشد و پس از آن نیز ما اصلاح‌طلبان مثل داستان لیست امید چهار سال هزینه عملکرد آن لیست را بدهیم؟»

اصلاح‌طلبان پیش از این مدعی نداشتن کاندیدا در تهران شده بودند و حالا صریحاً شاکی هستند که چرا انتشار لیست‌های سی نفره، خلاف واقع بودن ادعای آنان را عیان کرده است. گفته می‌شود غیراز کارگزاران سازندگی، برخی احزاب اصلاح‌طلب دیگر، همچون حزب مردم سالاری، حزب همبستگی و حزب اراده ملت نیز در روز‌های آینده لیست‌های جداگانه ارائه خواهند داد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...