نسخه چاپی

تحلیل رسانه اماراتی از بازی پرسپولیس و الشارجه

روزنامه اماراتی دیدار آسیایی تیم‌های الشارجه و پرسپولیس را تحلیل كرد.


به گزارش نما، روزنامه الاتحاد امارات در نسخه چاپی امروز خود نوشت: هر دو تیم با شعار جبران شکست بازی نخست به میدان می‌آیند. الشارجه در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در خانه با نتیجه 2 بر یک مغلوب تیم التعاون عربستان شد. پرسپولیس نیز با 2 گل در دوحه بازی را به تیم الدحیل واگذار کرد. سرمربی الشارجه در روزهای اخیر به دنبال اصلاح کارکردهای اشتباه تیمی و جستجوی عدم موفقیت تیمش در گلزنی پرداخت. بازیکنان الشارجه در بازی با التعاون فرصت‌های زیادی حلق کردند اما به گل نرسیدند. عدم تمرکز بازیکنان این تیم به ویژه در نیمه نخست این بازی مشهود بود و این مسئله می‌تواند منجر به از دست رفتن امتیازهای بیشتری در بازی‌های آینده شود.

اخبار ورزشی- در ادامه این مطلب آمده است: از سویی تیم پرسپولیس پس از شکست برابر تیم الدحیل تحت فشار قرار دارد. شکست‌های الشارجه و پرسپولیس در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا شرایط را برای آنها در بازی امروز سخت می‌کند. هر کدام از تیم‌ها می‌خواهند پیروز شوند و به کمتر از کسب 3 امتیاز راضی نخواهند شد.

روزنامه الاتحاد اعلام کرد انتظار می‌رود همانند بازی نخست الشارجه در لیگ قهرمانان آسیا بیشتر از 8 هزار تماشاگر برای بازی با پرسپولیس به ورزشگاه بیایند.

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...