نسخه چاپی

۵ فرنگی كار ایران به نیمه نهایی قهرمانی آسیا رسیدند

پنج نماینده كشورمان در رقابت‌های كشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیدند.


به گزارش نما، مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در شهر دهلی نو آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

اخبار ورزشی- بر همین اساس و در در وزن ۵۵ کیلوگرم ناصرپور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل دونگ هیوک وون از کره جنوبی با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف آروجان حالاکورکی از هند می‌رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم میثم دلخانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر یوشیکی یامادا از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل المورات تاسمورادوف دارنده مدال برنز المپیک و نقره و برنز جهان از ازبکستان قرار می‌گیرد.

در وزن ۷۷ کیلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک از سد بهزاد عمراف از ازبکستان گذشت وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر صفر مصلح الدین اوروکوف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف رنات الیاز اولو از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۸۷ کیلوگرم بهروز هدایت پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۶ از سد رستم آساکولوف دارنده مدال نقره و برنز جهان و قهرمان آسیا از ازبکستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف وی در این مرحله آزات سالیندینوف از کشور قرقیزستان است.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امین میرزازاده در دور اول در یک دیدار نزدیک با نتیجه ۳ بر ۳ مقابل منصور شادوکایف از قزاقستان به برتری رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با آرتا سونودا از ژاپن کشتی می‌گیرد.

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...