نسخه چاپی

واكنش محمد بنا به تغییر نسل فرنگی كاران

سرمربی تیم ملی كشتی فرنگی اعتقاد بسیاری به نسل جدید كشتی دارد.

به گزارش نما، رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در شهر دهلی نو کشور هند در حال برگزاری است که محمد بنا پیش از اعزام به این رقابت‌ها نسبت به تغییر نسل فرنگی کاران واکنش نشان داد.

اخبار ورزشی- بر همین اساس سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: جوانگرایی خوبی شده، من خیلی امیدوار هستم، در حال حاضر نسل بسیار خوبی در اختیار تیم ملی بزرگسالان است، به طور مثال وقتی نفرات اول جام تختی را نگاه می‌کنیم پیرترین آن‌ها پژمان پشتام است و بقیه زیر ۲۳ سال هستند و حتی روی سکویِ برخی اوزان، کشتی گیران ۱۷ ساله هم داشتیم که این موضوع نوید یک آینده خوب را برای کشتی ایران دارد، این نسل؛ کشتی گیران تیغ داری هستند.

نایب قهرمان جهان درباره وضعیت فرنگی کارانی که در اردو هستند نیز اظهار داشت: گروهی که برای کسب سهمیه المپیک قرار است اعزام شوند کم کم در حال آماده شدن هستند و امیدوار هستیم در همان تاریخی که رقابت‌های گزینشی قاره آسیا در فرودین ماه برگزار می‌شود هر سه سهیمه باقیمانده را به دست آوریم تا در راه آماده سازی برای المپیک بهتر حرکت کنیم.

بنا تاکید کرد: همیشه گفتم، تلاش می‌کنیم در المپیک توکیو آبرو داری کنیم و اگر این روند همین طور ادامه پیدا کند در المپیک ۲۰۲۴ کار بزرگی را انجام خواهیم داد.

گفتنی است طبق تقویم اتحادیه جهانی کشتی قرار است رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا روز‌های ۸ تا ۱۰ فروردین ماه در شهر شیان چین برگزار شود که به دلیل شرایط این کشور احتمال تغییر میزبانی وجود دارد.

لازم به ذکر است مسابقات پنج وزن نخست سی و امین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در شهر دهلی نو هند برگزار شد که در پایان پویا ناصرپور و امین میرزازاده در اوزان ۵۵ و ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند و پژمان پشتام و میثم دلخانی نیز به ترتیب در اوزان ۷۷ و ۶۳ کیلوگرم صاحب مدال نقره و برنز شدند.

۱۳۹۸/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...