نسخه چاپی

مسئول فلسطینی: اسرائیل از لحاظ فنی نمی‌تواند با موشك‌های مقاومت مقابله كند

معاون دبیركل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تأكید كرد كه محور مقاومت در صورتیكه از امكانات خود در چارچوب اتاق عملیات مشترك در جنگ آتی استفاده كند، حتما پیروز خواهد شد.


به گزارش نما، «ابواحمد فؤاد» معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تأکید کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امکاناتی را در اختیار مقاومت فلسطین قرار داده که می‌تواند با هر گونه تجاوز اسرائیل مقابله کند.

اخبار بین الملل- فؤاد در مصاحبه با شبکه المیادین با اعلام این مطلب گفت که هیچ یک از امکانات فنی اسرائیل هرگز نمی‌تواند جلوی رسیدن موشک‌های مقاومت به اهداف استراتژیک را بگیرد.

او افزود که محور مقاومت اگر در هر جنگ آتی از امکانات خود در چارچوب اتاق عملیات مشترک استفاده کند، حتما پیروز خواهد شد.

معاون دبیرکل جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین گفت که ایران امکانات و موارد غافلگیرکننده‌ای دارد که به نفع همه طرف‌‌های محور مقاومت است.

ابواحمد درباره طرح « معامله قرن » نیز تصریح کرد که بخشی از معامله قرن به دلیل اوضاع رسمی عربی که واشنگتن در دست دارد، اجرایی شده است.

او گفت که «ترامپ وقتی از معامله قرن سخن می‌گفت به حاج قاسم سلیمانی اشاره می‌کرد و او را یکی از موانع در برابر اجرای این طرح می‌دانست».

وی با اشاره به اینکه محور مقاومت امکاناتی برای به شکست کشاندن معامله قرن دارد، گفت که هدف اصلی برای تمامی فرزندان امت باید به شکست کشاندن طرح‌های جنایتکارانه معامله قرن باشد.

ابواحمد در ادامه تصریح کرد که محور مقاومت روسیه و چین را به عنوان متحد انتخاب کرد و این‌ها به مراتب بهتر از برخی رژیم‌های عربی هستند.

او درباره عراق نیز گفت که مقاومت عراق آمادگی آن را دارد که در هر جنگ آتی در کنار گروه‌های مقاومت فلسطین باشد.

او تأکید کرد که نیروهای عراقی، یمنی، فلسطینی و لبنانی مجهز به امکانات تسلیحاتی آماده ورود به هر نبردی هستند.

ابواحمد درباره عملیات‌های ترکیه در سوریه نیز گفت که ارتش ترکیه به هیچ یک از اهداف خود در سوریه دست نیافته است.

۱۳۹۸/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...