نسخه چاپی

حمایت سرپرست استقلال از فرهاد مجیدی

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: من و اعضای هیئت مدیره همچنان از كادرفنی حمایت می‌كنیم.


به گزارش نما، اسماعیل خلیل‌زاده درباره شکست ۲ بر یک تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ، اظهار داشت: واقعا ما این بازی را به داور باختیم نه تیم الاهلی عربستان. داور یک پنالتی برای ما نگرفت و سوت‌های زیادی هم به نفع تیم عربستانی زد.

اخبار ورزشی- وی در مورد گل ارسلان مطهری در دقایق پایانی بازی که مردود اعلام شد، گفت: دانشگر جلوی دید دروازه‌بان را نگرفته بود و گرفتن چنین خطایی به نظرم تا الان بی‌سابقه بوده است. یک فرد عربستانی هم گفته بود که زور عرب‌ها در AFC به دیگر کشور‌ها می‌چربد و آنها هزینه زیادی می‌کنند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال تصریح کرد: البته ما هم در این بازی بدشانسی آوردیم و یک پنالتی هم گل نکردیم. تیم الاهلی در این دیدار موقعیت‌های گل زیادی نداشت و ما آنها را خیلی تحت فشار گذاشته بودیم. از طرفی ۷ بازیکن کلیدی خود به نام‌های دیاباته، قائدی، باقری، غلامی، یزدانی، میلیچ و کریمی را در اختیار نداشتیم و از بازیکنان ذخیره استفاده کردیم. هم کادرفنی و هم بازیکنانی که بازی کردند در این بازی عملکرد خوبی داشتند، ولی زور تیم حریف به شکل‌های عجیبی به ما چربید و با داوری بازی را به نفع خود کردند.

خلیل‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: کادرفنی عملکرد خوبی داشته و اگر به عقب برگردیم باز هم انتخاب ما برای هدایت استقلال، مجیدی است. او با بازیکنان راحت و البته مربی توانمندی است. باخت استقلال مقابل الاهلی ناعادلانه بود. من و اعضای هیئت مدیره همچنان از کادرفنی حمایت می‌کنیم.

۱۳۹۸/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...