نسخه چاپی

ماجرای فشن شوی در قم

عکس خبري -ماجراي فشن شوي در قم

با برگزاری نخستین مراسم مدلینگ و فشن شوی در شهر قم با حضور عوامل قرارگاه و پلیس امنیت اخلاقی برخورد شد.

به گزارش نما ،روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم اعلام کرد گشت مشترک نیرو‌های اجرایی قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم و عوامل اداره نظارت بر اماکن عمومی با ۳۲ واحد متخلف مروج نماد‌های ضدفرهنگ اسلامی ایرانی در این استان برخورد کردند.


این اقدام در پی مطالبات مردمی از قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم مبنی بر برخورد با مروجان نماد‌های ضد فرهنگ اسلامی- ایرانی از جمله ولنتاین، که کانون‌های خانواده را هدف گرفته‌اند، انجام شد".


بر اساس این گزارش، "پیگیری از اتاق اصناف و ارسال اخطار به واحد‌ها از طریق اتحادیه‌های مربوطه، ارسال اخطار به واحد‌های متخلف از طریق اداره نظارت بر اماکن عمومی و اعلام هشدار دادستانی مبنی بر برخورد با واحد‌های متخلف از طریق رسانه‌های عمومی و فضای مجازی از دیگر اقدامات در این راستا می‌باشد".


شناسایی و برخورد با برگزارکنندگان فشن شوی در قم

پیرو ارسال گزارش مردمی مبنی بر برگزاری نخستین مراسم مدلینگ و فشن شوی در شهر قم، با بررسی به‌عمل‌آمده توسط واحد رصد قرارگاه دادسرای قم مشخص شد مجموعه‌ای با تبلیغات گسترده در فضای مجازی اقدام به جذب دختران قمی به‌عنوان مدل و دعوت از آن‌ها برای شرکت در جشنی به همین منظور نموده است.


حسب دستور دادستان، با حضور عوامل قرارگاه و پلیس امنیت اخلاقی از برگزاری این مراسم ضد فرهنگی و اخلاقی جلوگیری به عمل آمد؛ همچنین محل برگزاری این مراسم هنجارشکنانه پلمب و برای برگزارکنندگان پرونده قضایی تشکیل شد.


/رکنا

۱۳۹۸/۱۱/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...