نسخه چاپی

هر رأی، موشكی بر قلب آمریكا و دشمنان نظام است

امیر سرتیپ محمودی گفت: هر رأی مردم بابصیرت و انقلابی، موشكی بر قلب آمریكا و دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.


به گزارش نما، امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش که در اولین ساعات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، شرکت کرده بود گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) حضور در انتخابات مجلس وظیفه شرعی، ملی، انقلابی و حق مدنی آحاد مردم است.

اخبار سیاسی - او افزود: فرماندهان و کارکنان غیور و ولایت مدار ارتش با الگو گرفتن از حضور فرماندهی معظم کل قوا در ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی، با حضور پر شور رای خود را به صندوق‌های رای انداختند.

امیر سرتیپ محمودی گفت: هر رای این مردم مسئولیت شناس و بصیر، خاری در چشم بدخواهان نظام و موشکی بر قلب آمریکا و دشمنان نظام است و همه آمدند با حضوری آگاهانه یکى دیگر از جلوه هاى باشکوه تعهد دینى و عزم ملى و انقلابی را به نمایش بگذارند.

معاون اجرایی ارتش با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم، انتخابات و امنیت نظام را در برابر توطئه ها‌ی دشمنان بیمه و کشور را تقویت می‌کند افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات پیام ارزشمندی برای امت اسلامی، محور مقاومت و نشان دادن عظمت انقلاب ایران و یک پیام نا امید کننده برای دشمنان است.

او گفت: در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و زمینه سازی حضور همه آحاد مردم در تعیین سرنوشت خود و با درخواست وزارت کشور ، ده‌ها فروند از بالگرد‌های هوانیروز و شناور‌های نیروی دریایی ارتش در مناطق صعب‌العبور و سواحل جنوب، صندوق‌های رأی را جابجا می‌کنند تا همه مردم عزیز به راحتی در انتخابات شرکت کنند.

۱۳۹۸/۱۲/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...