نسخه چاپی

نماينده قم در تذكر آئين نامه‌اي:

مطالب برخی نمایندگان مورد سوء استفاده ضد انقلاب قرار می‌گیرد

عکس خبري -مطالب برخي نمايندگان مورد سوء استفاده ضد انقلاب قرار مي‌گيرد

نماینده مردم قم گفت: اخیرا برخی نمایندگان خواسته یا ناخواسته در طرح‌های دو فوریتی و یا در نطق‌ها به مسائلی پرداختند و مطالبی گفتند كه مورد سوء استفاده رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفت.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم طی تذکر آئین‌نامه‌ای در جلسه امروز مجلس گفت: قوا مستقل هستند و هر کدام جایگاه و شانی دارند؛ قوه مقننه نیز شأنی دارد که باید توسط نمایندگان حفظ شود اخیرا برخی نمایندگان خواسته یا ناخواسته در طرح‌های دو فوریتی و یا در نطق‌ها به مسائلی پرداختند و مطالبی گفتند که مورد سوء استفاده رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هیئت رئیسه باید به نمایندگانی که مطالب غیرواقعی می‌گویند تذکر بدهند، افزود: دوستی در مجلس گفت، مردم ما نان و پنیر می‌خورند و با یک نان سنگک زندگی می‌کنند و دوست دیگری حادثه حوزه انتخابیه‌اش را به کل کشور تعمیم داد که این مطالب مغایر با حفظ شأن مجلس است چرا که امام فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است و ما نباید حرف‌هایی بزنیم که به شأن نظام ضربه بزند.

حجت‌الاسلام ابوترابی که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه علنی را به عهده داشت در پاسخ به این پرسش گفت: امیدوارم بنده و دیگر همکاران مسائل را رعایت کنند.

۱۳۹۱/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...