نسخه چاپی

رویانیان:به جای بارسا از رئال بازیكن میگیرم

عکس خبري - رويانيان:به جاي بارسا از رئال بازيکن ميگيرم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مذاكره با بازیكنان بارسلونا گفت: هواداران بدانند بزرگترین هافبك دنیا را به ایران می‌آورم، از بارسا نه بلكه از رئال مادرید بازیكن می گیرم تا پرسپولیس قدرتمند شود.


به گزارش نمابه نقل از فارس، محمد رویانیان پس از حضور در نمایشگاه بین‌المللی و جلسه با مسئولان همراه اول در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این فوتبال عادت کرده‌ام که به من اتهام بزنند اما من به بزرگ‌تر از خودم احترام می‌گذارم و این بار هم جواب یاوری را نمی‌دهم، چون اینطور بهتر است.

وی افزود: پرسپولیس 30 میلیون هوادار خونگرم دارم و همه آنها می‌گویند که ما نیاز به هافبک داریم. من هم طبق فرمایش هواداران این کار را انجام دادم.

رویانیان تاکید کرد: آپیا امشب به کشورش باز می‌گردد. ما با 4 گزینه خارجی صحبت کرده‌ایم. همچنین 2 گزینه خوب خارجی داریم. بزرگترین گزینه ما برای عقد قرارداد بزرگترین بازیکن لیگ برتر ایران است یعنی رضا حقیقی. مطمئن باشید ایشان را رها نمی‌کنم چون بازیکن با ارزش، جوان و دوست‌داشتنی است.

مدیرعامل پرسپولیس گفت: جعفری، مدیرعامل فجرسپاسی دوست دارد که حقیقی به پرسپولیس بیاید اما یاوری نمی‌گذارد. یاوری سرهنگ است و از ما بزرگتر. من ایشان را بسیار دوست دارم. امیدوارم که حقیقی هرچه سریعتر به ما اضافه شود و به جز ایشان هم به دنبال یک بازیکن دیگر هستیم.

وی تاکید کرد: 2 هافبک جوان را در این فصل لازم دارم. اگر با ایرانی‌ها به صورت قطعی به توافق نرسیم قطعا با خارجی‌ها مذاکره جدی خواهیم کرد. برخی آقایان که دوست ندارم اسم‌شان را بیاورم یعنی آقای فتح‌الله‌ زاده با ما قرارداد نوشته‌اند که ساموئل به پرسپولیس بیاید اما بعدا نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد.

رویانیان تاکید کرد: استقلال هافبک‌های بسیار خوبی مثل نکونام دارد. ساموئل را من نخواستم خودشان خواستند او را بفروشند که من هم با توافق با فتح‌الله‌زاده قرار شد مابقی پول او را بدهم تا او پرسپولیسی‌ شود اما به یکباره همه چیز تغییر کرد. خدا کند فجری‌ها از این کارها نکنند.

وی درباره مذاکره با بازیکنان بارسلونا نیز گفت: هواداران بدانند بزرگترین هافبک دنیا را به ایران می‌آورم، از بارسا نه بلکه از رئال مادرید بازیکن می گیرم تا پرسپولیس قدرتمند شود.

رویانیان درباره ایمون زاید نیز گفت: متاسفانه زاید بنا بر دلایلی چون در ایران برایش سخت می‌گذشت پرسپولیس را ترک کرد. فضای ایران به مزاج زاید خوش نمی‌آمد. ما الان نیاز به هافبک داریم نه مهاجم و دفاع. با قدرت می‌گویم بهترین و بزرگترین‌های ایران را در خط دفاع و حمله را در اختیار داریم و امیدوارم که در نیم‌فصل این عزیزان بتوانند به پرسپولیس کمک کنند. باز هم می‌گویم اول به فکر گزینه ایرانی خواهم بود و اگر نشد با خارجی‌ها صحبت می‌کنم. پولش هم از زیر سنگ با تلاش و کوشش زیاد به دست می‌آورم و هیچ ترسی از این موضوع ندارم.

وی افزود: ما باید بدون چون و چرا قهرمان می‌شدیم اما در 5 بازی اول باختیم و ضربه سختی خوردیم. جایگاه ما با این بازیکنان بالاتر از مقام اول بود و باید قهرمان می‌شدیم. البته اگر توطئه نشود قطعا شرایط ما بهتر خواهد شد.



وی در پایان درباره اهدای جوایز فوتسالیست‌های بانوان نیز گفت: ما جایزه‌ها را به بانوان دادیم انشاءالله فدراسیون در جاهای دیگر مانند دعوت ما به کمیته انضباطی و از طرق دیگر این موضوع را جبران ‌کنند، ما وظیفه خود را انجام دادیم.

۱۳۹۱/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...