نسخه چاپی

تاریخ دقیق بازداشت و فوت ستار بهشتی

منتخب كمیسیون امنیت ملی برای پیگیری پرونده ستار بهشتی گفت: این متهم در تاریخ 9 آبان ماه در رباط كریم دستگیر شده و در تاریخ 11 همان ماه به پلیس فتا تحویل داده شده و در تاریخ 13 آبان فوت كرده است.


به گزارش نما، مهدی دواتگر در گفتگو با مهر در خصوص اشتباه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در اعلام تاریخ بازداشت و فوت ستار بهشتی گفت: بر اساس اطلاعات موجود ستار بهشتی در تاریخ 9 آبان ماه در شهرستان رباط کریم دستگیر شده است.

منتخب کمیسیون امنیت ملی برای پیگیری پرونده فوت وبلاگ نویس گفت: در تاریخ دهم آبان به دادسرای فرهنگ و رسانه دادسرای تهران فرستاده شده و بعد از ظهر همان روز تحویل زندان اوین داده شده است.

نماینده مردم مراغه در مجلس گفت: ستار بهشتی صبح روز 11 آبان ماه تحویل پلیس فتا شده تا بازجویی های وی کامل شود و در تاریخ 13 آبان ماه فوت کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص علت اشتباه این کمیسیون در اعلام تاریخ بازداشت و فوت وبلاگ نویس گفت: اشتباه چاپی علت قرائت این گزارش بوده و کمیسیون امنیت ملی در حال تنظیم اصلاحیه ای برای ارسال به رسانه هاست.

۱۳۹۱/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...