نسخه چاپی

افزایش آمار مبتلایان كرونا در ایران

رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از افزایش موارد كرونا ویروس در كشور خبر داد.


اخبار اجتماعی - با گسترس بیماری کرونا در کشور و انتقال این ویروس به سایر شهرهای کشور از جمله تهران نگرانی هم وطنان روز به روز بیشتر می شود.

به گزارش نما، علیرغم اینکه ویروس کرونا بسیار کم خطرتر از ویروس آنفولانزا است، اما به دلیل سرعت گسترش بالا و همه گیر بودن آن سبب ایجاد نگرانی در مردم و مسئولان شده است.
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در کشور

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: تا کنون ابتلای تعدادی از افراد از نظر ابتلاء به ویروس کووید ۱۹ بر اساس شواهد آزمایشگاهی، قطعی گزارش شده و بر اساس آخرین نتایج آزمایش‌های انجام شده، ابتلای ۱۰ مورد جدید تا امروز قطعی به نظر می‌رسد.
جهانپور با بیان اینکه تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۲۸ نفر و تعداد افراد فوت شده به ۵ نفر رسیده است، ادامه داد:۸ نفر از مبتلایان به کرونا در شهر قم و دو نفر از بیماران بستری در شهر تهران بوده اند.
از ۷۸۵ مورد مشکوک ۲۸ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت در مورد آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا گفت: از ۷۸۵ مورد مشکوک ابتلا به ویروس کرونا، آزمایش ۲۸ نفر مثبت اعلام شده است.
مهم ترین روش قطع زنجیره انتقال این بیماری

دکتر کیانوش جهانپور با تاکید بر ضرورت رعایت نکات بهداشت فردی و جلوگیری از انجام سفرهای غیر ضرور، تصریح کرد: مهم ترین روش قطع زنجیره انتقال این بیماری در حال حاضر فقط شست و شوی مکرر دست ها با آب و صابون است.
لیست بیمارستان‌های پذیرش کننده بیماران مبتلا به کرونا

سازمان نظام پزشکی لیست بیمارستان‌های ارائه دهنده خدمت به بیماران مبتلا به کروناویروس در کل کشور را اعلام کرد.
هشدار جدی پلیس به سودجویان کرونایی

پلیس فتا به سودجویانی که در فضای مجازی نسبت به انتشار اخبار جعلی و کلیپ‌های غیرواقعی در خصوص شیوع گسترده بیماری کرونا اقدام می‌کنند، هشدار داد.
ویروس کرونا چقدر روی سطوح باقی می‌ماند؟

دکتر مسعود مردانی با بیان اینکه کروناویروس از ۲ ساعت تا ۹ روز می‌تواند روی سطوح باقی بماند، گفت: مردم باید سعی کنند از حضور بی‌دلیل در اماکن شلوغ و پر تردد خودداری کنند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران کرونا گرفت

نتیجه آزمایش شهردار منطقه ۱۳ تهران که از شب گذشته با علایم ویروس کرونا در بیمارستان بستری بود، مثبت اعلام شد.
انجام آزمایش کرونا ویروس برای افراد مشکوک در سریع ترین زمان ممکن

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کیت تشخیص اختصاصی کرونا در اختیار ایران قرار گرفته و برای افراد مشکوک بدون تاخیر و در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود، اما اعلام بی مورد آمار کرونا مسئولیت بین المللی دارد.

۱۳۹۸/۱۲/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...