نسخه چاپی

هت‌تریك قهرمانی پرسپولیس به بعضی‌ها فشار آورده است

مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس سه قهرمانی پشت هم آورده و الان در راه كسب چهارمین قهرمانی پیاپی و پوكر هستیم كه این مسئله به بعضی‌ها فشار آورده است.


به گزارش نما، داود فنایی در خصوص اتفاقات عجیب و غریب روز گذشته بازی سپاهان و پرسپولیس، رفتار عجیب سپاهانی‌ها، رای این بازی و ... صحبت‌های را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

*ابتدا در مورد اتفاقات روز گذشته صحبت کنید، واقعا آن شرایط در حد لیگ برتر بود؟

اخبار ورزشی- باور کنید در لیگ محلات هم این اتفاقات رخ نمی‌دهد. برای من جای سوال است که آقایان در مورد شعور مردم و فوتبالدوستان چه فکری کردند. این چه شو و نمایش مضحکی بود که دیروز راه انداختند؟ کمیته انضباطی باید تصمیم محکمی بگیرد تا دیگر شاهد این اتفاقات عجیب و خنده‌دار نباشیم. اگر قرار باشد تصمیم درستی گرفته نشود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. این درست نیست که کار غیر حرفه‌ای انجام بدهید و بعد جلوی کل ایران دروغ بگویید.

*به نظرت چرا سپاهانی‌ها این رفتار را انجام دادند؟

نمی‌دانم ولی باید مرد و مردانه به زمین می‌آمدند و بازی می‌کردند. همان اول می‌گفتید ما بازیکن نداریم یا بازی را چند ساعت به تاخیر بی‌اندازید! ما که آماده بازی بودیم. واقعا حرکت سپاهانی‌ها خیلی زشت بود.

*واقعا سپاهانی‌ها اراده‌ای برای بازی کردن مقابل پرسپولیس داشتند؟

نمی‌دانم چه بگویم، ما که به زمین رفتیم و حتی نیم‌ساعت بعد از ساعت بازی هم منتظر بودیم. نمی‌دانم چرا سپاهانی‌ها اینطور کردند، مگر شهرخودرو و استقلال هم بدون تماشاگر بازی نکردند؟ وقتی قانون بوده و صحبت از سلامت مردم است چرا سپاهانی‌ها اینطور کردند؟ آقایان دوره این کارها تمام شده و باید مردانه در زمین فوتبال بازی کنید.

*الان نگرانی هواداران پرسپولیس این است که بازی تکرار شود.

چرا باید تکرار شود؟ ما که آماده بازی بودیم و مشکلی نداشتیم. وقتی سپاهانی‌ها می‌دانستند جلوی هتل‌شان شلوغ است چرا زودتر هتل را ترک نکردند؟

*دلیل این رفتار سپاهانی‌ها چه بود؟

ببینید، آقایان بازیکن نداشتند و به خاطر همین این کارها را انجام دادند بعد می‌خواهند خودشان را عزیز هواداران سپاهان بکنند! آقایان خجالت بکشید، مرد و مردانه می‌آمدید در زمین و می‌جنگیدید. می‌خواستید درست تمرین بدهید تا بازیکنان‌تان مصدوم نشوند.

*فکر می‌کنی نتیجه بازی سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شود؟

باید این اتفاق رخ بدهد، ما تمام قوانین را رعایت کرد و این سپاهانی‌ها بودند که به زمین نیامدند. مگر می‌شود یک تیم در راهرو گرم کند و به زمین نیاید؟ خدا شاهد است که دوره این کارها تمام شده. ما هیچ تخلفی انجام ندادیم و سپاهانی‌ها مرتکب تخلف شدند.

*بعد از این هم در راه ورزشگاه به اتوبوس پرسپولیس حمله شد و شیشه اتوبوس هم شکست.

بالاخره این چیزها را قبلا هم دیده‌ایم. بالاخره پرسپولیس سه قهرمانی پشت هم آورده و الان در راه کسب چهارمین قهرمانی پیاپی و پوکر هستیم که این مسئله به بعضی‌ها فشار آورده است. مخصوصا که الان کادرفنی پرسپولیس ایرانی است و می‌خواهند هرکاری بکنند تا ما موفق نشویم.

۱۳۹۸/۱۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...