نسخه چاپی

اختصاصی نما:

اجماع جریان انقلابی زمینه پیروزی قاطع اصولگرایان را فراهم كرد

عکس خبري -اجماع جريان انقلابي زمينه پيروزي قاطع اصولگرايان را فراهم کرد

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: با وحدت ایجاد شده بین اصولگرایان و چینش لیست واحد بر اساس اجماع جریان انقلابی زمینه پیروزی قاطع اصولگرایان فراهم شد و شانس پیروزی اصولگرایان بالا رفت.

فاطمه رهبر- با تقویت وحدت بین جریان اصولگرا ضمن جلوگیری از تشتت و تفرق آرای نیروهای ارزشی و انقلابی زمینه وحدت بین جریان اصولگرا به وجود آمد و حزب مؤتلفه اسلامی نیز نقش خود را در این فضا ایفا کرد.

با وحدت ایجاد شده بین اصولگرایان و چینش لیست واحد بر اساس اجماع جریان انقلابی زمینه پیروزی قاطع اصولگرایان فراهم شد و شانس پیروزی اصولگرایان بالا رفت.

حضور در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب یکی از نمادها و مصادیق رفتار تشکیلاتی حرفه‌ای در عرصه فعالیت‌های سیاسی است که این بار هم حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان قدیمی‌ترین حزب در بین احزاب پس از انقلاب به خوبی خود را نشان داد و تجربیات و نظرات خود را در اختیار این عزیزان گذاشت و رفتار تشکیلاتی و ساختارمند در عرصه انتخابات را تقویت کرد.

حضور در این ائتلاف سبب شد تا امکان قرارگیری حزب مؤتلفه اسلامی در کنار سایر احزاب اصولگرا در قالب یک ائتلاف کارآمد به وجود آید و حزب مؤتلفه اسلامی نیز بتواند بر اساس شاخص‌های تدوین شده در تعیین نامزدها و تدوین لیست نهایی تعامل و همفکری داشته باشد.

این حضور و همکاری نشان دهنده و تثبیت کننده جایگاه حزب مؤتلفه اسلامی در بین احزاب اصولگرا بود و توانست ریشه‌های این حضور را بسط دهد و تقویت کند.

در پایان باید خاطرنشان کرد علی‌رغم فراز و نشیب‌ها و جلسات متعدد شبانه‌روزی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بحمدالله نتیجه خوبی حاصل شد و در روزهای آخر وحدتی که مورد انتظار مردم خوب و ولایی تهران بود شکل گرفت. ان‌شاءالله به یاری خداوند این وحدت همچنان ادامه پیدا کند و در مجلس یازدهم در جهت اقدامات مطلوب قانونی و نظارتی تقویت شود.

۱۳۹۸/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...