نسخه چاپی

موافقت كابینه امنیتی اسرائیل باآتش‌بس درغزه

كابینه امنیتی رژیم صهیونیستی پس از بررسی‌های لازم با برقراری آتش‌بس در نوار غزه در صورت بازگشت آرامش به منطقه جنوبی موافقت كرد.

به گزارش "نما" به نقل از فارس، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نظامی از موافقت کابینه امنیتی این رژیم با برقراری آتش‌بس در غزه خبر داد.

منابع نظامی رژیم صهیونیستی گفتند که موافقت کابینه امنیتی با برقراری آتش‌بس در غزه اشاره به این دارد که در صورت ایجاد تنش در مرز غزه، ارتش این رژیم پاسخ قاطعی به آن خواهد داد.

در بیانیه رژیم صهیونیستی به توافق رسمی برای آتش‌بس و یا زمان توافق شده برای برقراری آتش‌بس اشاره‌ای نشده است.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» دیروز نوشت که مصر اخیرا در تهدیدی شدیداللحن به تل آویو گفته است که در صورت انجام عملیات نظامی گسترده علیه غزه، سفیر خود از تل‌آویو را فرامی‌خواند.

به نوشته این روزنامه با وجود اینکه ارتش رژیم صهیونیستی طرح حمله به نوار غزه را آماده کرده است اما از ایجاد تنش در روابط خود با مصر نگران است.

بنابر این گزارش دو طرف اسرائیلی و مصری طی چند روز گذشته تماس‌هایی با یکدیگر داشته و اسرائیل گفته است که در صورت استمرار شلیک موشک‌ها مجبور به اجرای عملیات نظامی گسترده علیه غزه خواهد شد و در مقابل مصر نیز به اسرائیل ابلاغ کرده است که در صورت هر گونه تهاجم علیه نوار غزه، سفیر خود از اسرائیل را فرا می‌خواند و بهتر است که اسرائیل خویشتنداری کرده تا اینکه قاهره با تلاش‌های خود به توافق آتش‌بس دست یابد.

۱۳۹۱/۸/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...