نسخه چاپی

فنونی‌زاده: مجیدی از الان به فكر لیگ قهرمانان آسیا باشد

پیشكسوت باشگاه استقلال گفت: حالا كه بازی ها را لغو نكرده اند باید بازیكنان را با ماسك به میدان بفرستند.


به گزارش نما، مهدی فنونی زاده برای تیم محبوبش ابراز نگرانی می‌کند. او اعتقاد دارد در وضعیت پیش‌رو باید از همه نیرو‌های استقلال برای مسابقات بهره برد تا کسی مصدوم نشود.

با کرونا ویروس چه می‌کنید؟
اخبار ورزشی- مرگ و زندگی دست خداست و این مسائل بهانه است. یکی از تصادف می‌میرد، یکی از سرطان و یکی از برق گرفتگی. باید دید قسمت چیست.

شما از خودتان مراقبت می‌کنید؟
قطعاً! کسی که خودش را از ساختمان پرت نمی‌کند پایین. ما هم به سهم خودمان در جمع اعضای خانواده مراقب هستیم و دست‌ها را بار‌ها می‌شوییم. ولی تعجبم این است که چرا مسابقات برگزار می‌شود.

یعنی بدون تماشاگر هم کافی نیست؟
با اخباری که می‌آید به نظر می‌رسد وضعیت وخیم است و بهتر بود رقابت‌های لیگ را لغو می‌کردند. حالا هم که لغو نکردند باید بازیکنان را با ماسک به میدان بفرستند.

برنامه دیدار‌های استقلال را دیده‌اید؟
بله! هر ۴ روز در میان بازی دارد. این خیلی بد است. ممکن است دو یا سه بازی این‌گونه برگزار شود ولی بعد یک فاصله ۵، ۶ روزه ایجاد می‌کند تا ریکاوری باشد. این وضعیت باعث می‌شود ضریب احتمال مصدومیت‌ها بالا برود. فکر می‌کنم با این برنامه‌ریزی اگر هم کسی کرونا نگیرد با مصدومیت کارش ساخته می‌شود.

راهکار چیست؟
فرهاد (مجیدی) باید به تناوب از همه نفراتش استفاده کند. پست‌هایی که زیاد رفت و برگشت دارند و در هر بازی بالای ۱۰ کیلومتر دوندگی دارند را یک خط در میان بازی بدهد تا برای ل یگ قهرمانان آسیا در اختیار تیم باشند. ما در دور برگشت و حتی همین تک بازی باقیمانده با الوحده نیاز داریم که همه نفرات را در تیم داشته باشیم. دیدیم که در دیدار با الاهلی غیبت تعدادی از نفرات چه لطمه‌ای به تیم زد.

۱۳۹۸/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...