نسخه چاپی

سهراب بختیاری زاده دستیار اسكوچیچ در تیم ملی؟

اخباری درباره قطعی بودن حضور سهراب بختیاری زاده در كادرفنی تیم ملی به گوش می رسد.


به گزارش نما، درحالیکه شنیده می شود دستیار ایرانی دراگان اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هفته آینده معرفی شود اخباری درباره قطعی بودن حضور سهراب بختیاری زاده در کادرفنی تیم ملی به گوش می رسد.

اخبار ورزشی- مدافع تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ که سابقه سرمربیگری تیم های نفت مسجد سلیمان و استقلال خوزستان و دستیاری زلاتکو کرانچار در تیم ملی امید را دارد در گفت و گو با خبرنگار ما درباره احتمال حضورش در جمع دستیاران اسکوچیچ اظهار داشت: باور کنید من هم این موضوع را از رسانه ها شنیده ام و تاکنون مسئولان فدراسیون فوتبال و خود دراگان اسکوچیچ صحبتی برای حضور در کادرفنی تیم ملی با من انجام نداده اند.

او درباره اینکه اگر پیشنهاد مربیگری تیم ملی را به صورت رسمی دریافت کند، آن را قبول خواهد کرد یا خیر، گفت: به هر حال حضور در کادرفنی تیم ملی سبب افتخار هر مربی است و اگر نیازی به کمک من باشد، هیچ وقت چنین پیشنهادی را رد نمی‌ کنم‌. همه ما وظیفه داریم در مواقع لزوم به کمک تیم ملی کشورمان بیاییم و من هم اگر فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ بخواهند به آنها کمک خواهم کرد.

البته در کنار بختیاری زاده نام مربیانی مانند مارکار آقاجانیان، محرم نوید کیا و پیروز قربانی که روز گذشته از سرمربیگری تیم دسته دومی سردار بوکان انصراف داد هم برای مربیگری تیم ملی مطرح شده است.

ضمن اینکه وحید هاشمیان و کریم باقری که گزینه های نخست فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ بودند تاکنون برای حضور در جمع دستیاران سرمربی کروات موافقت نکرده اند و به نظر می رسد حضورشان در کادرفنی تیم ملی منتفی است.

۱۳۹۸/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...