نسخه چاپی

دستگاه‌های نظارتی انتظار بر خرید و فروش اقلام بهداشتی و ضد عفونی كننده نظارت كند

حزب مردمی اصلاحات در خصوص شیوع بیماری كرونا در كشور بیانیه‌ای را صادر و تصریح كرد: تمامی دستگاه ها اعم از دولتی و غیردولتی خود را ملزم به رعایت نكاتی كه وزارت بهداشت اعلام می نماید بدانند.


به گزارش نما، حزب مردمی اصلاحات در خصوص شیوع بیماری کرونا در کشور بیانیه‌ای را صادر و تصریح کرد: باتوجه به شیوع ویروس کرونا در جهان به طور ویژه کشور عزیزمان ایران، که باعث استرس و تشویش افکار در جامعه عمومی شده است ذکر چند نکته بسیار ضروریست اولا تمامی دستگاه ها اعم از دولتی و غیردولتی خود را ملزم به رعایت نکاتی که وزارت بهداشت اعلام می نماید بدانند.

اخبار سیاسی - در این بیانیه تصریح شده است: جامعه امروز به واسطه این بیماری دچار وحشت شده است ؛ در این میان نقش رسانه ها بسیار پررنگ تر از همیشه به چشم می آید تا آرامش را به مردم بازگردانند.

حزب مردمی اصلاحات از مسئولین ذی ربط خواسته تا بدون واسطه ، مستقیم و با صحت اطلاعات با مردم سخن بگویند چرا که در غیر اینصورت باعث سواستفاده سودجویان از این بیماری خواهد شد. از دستگاه های نظارتی انتظار داریم تا به خرید و فروش موارد بهداشتی و ضد عفونی کننده برای مردم توجه بیشتری نمایند ؛ چراکه امروزه بازار سواستفاده گران و دلالان بسیار داغ است ..! از دولت محترم درخواست داریم تا موارد مورد نیاز همچون بیمارستان های مجهز، لوازم مورد نیاز برای پیشگیری و... را فراهم آورد تا به این ترتیب دست دلالان از سود جویی قطع گردد.

در این بیانیه آمده است: در پایان هم از تمامی پزشکان که در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند کمال تقدیر و تشکر را داریم و از خداوند متعال برای ایشان و خانواده هایشان آرزوی سلامتی و تندرستی را مسئلت می نماییم. امید داریم که ملت شریف ایران از بلاهای طبیعی و غیر طبیعی به دور باشند و در پناه ایزد منان ایرانی زیبا تر از گذشته بسازیم.

۱۳۹۸/۱۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...