نسخه چاپی

پرونده كرونایی «بهنوش بختیاری» به كجا رسید؟

بهنوش بختیاری كه درپی انتشار یك فیلم تبلیغاتی برای داروی جعلی ضدكرونا در صحفه شخصی خود تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است، نسبت به این موضوع واكنش نشان داد.


به گزارش نما، بهنوش بختیاری در این خصوص نوشت:

اخبار چهره ها - خداروشکر....به خیر گذشت. خدا همیشه جای حق است و تمام. شب عیدی بهم اتهام بیمورد نزنیم. خودشون هیچ کاری نکردن،با دیوارهای کوتاهی مثل ادمای بی آزاری مثل ما طبق معمول... طبق معمول....میخوان حواس مردم رو پرت کنن.....الان ما گناهکار و دولت و مسئولین با این اشتباهات فاحش معصوم و پاک........ خدایا پناه بر خودت کی از شر انرژی منفی بعضی مسئولین خلاص بشیم خدا میدونه موضوع رو با دادستانی مطرح کردیم وشکر خدا موردخاصی نیست. یاعلی

این بازیگر همچنین در پست قبلی‌اش درباره چرایی این موضوع این گونه نوشت: مردم عزیز ایران با توجه به انتشار پستی از بنده در فضای مجازی الزم به توضیح می دانم در ویدئوی منتشر شده از طرف بنده، منظور من درمان کرونا نبود بلکه منظورم با توجه به توصیه همه کارشناسان به عنوان یک راه مقابله با این بیماری تقویت سیستم ایمنی بدن کبد چرب ....کبد چرب و ریه ها با استفاده از محصوالت خوب گیاهی بود. متاسفانه با سوء برداشت از جمله من یک هجمه وسیع علیه من و یک شرکت تولیدی معتبر راه انداخته شده که من بیشتر از خودم برا اون شرکت ناراحتم که چرا سعی در تخریبش دارن. ذاتا این شرکت هیچ گونه ادعایی در خصوص درمان کرونا نداشته و ندارد.

پی نوشت..از سازمان تعزیرات و شخصی شکایت میکنم که بدون رعایت قوانین حرفه ای، عرفی، اخلاقی، انسانی، دینی، یکباره بدون در جریان گذاشتن خود شخص، بدون فرستادن حتی یک نامه، که خارج از قانون و عرف هست خبر بی پایه اساسی رو تیتر رسانه ها میکنن.... واقعا متاسفم که بازی با حیثیت مردم چقدر راحت شده.... اونم از طرف مقامات دولتی،،،، خجالت اوره که بدون دیدن یکبار ویدیو قصاوت و حکم صادر میکنن.

بختیاری در پست دیگری نوشت: واقعا نمیدونم کجای این پست ولحن صادقانه من معنی مبارزه با کرونا رو میده...وقتی میگیم داروی گیاهی به کل روی سیستم ایمنی بدن تاثیر مثبت میذاره چه کبد چرب چه ریه چه گوارش چه ویروسای بدی شبیه کرونا کجاش سو استفاده از مردمه؟؟

اونم من که تو عمرم فکر چنین چیزیم از سرم رد نشده دلم ازین میسوزه که اتفاقا علیرغم خیلی پستا من صرفا این شربتو به این دلیل که خودم مصرف کردم و عالی عالی عالی بود دلسوزانه خواستم به همه کسانیکه کبد چرب مثل خودم دارن پیشنهاد کردم و این برداشتهای منفی شد،،،البته هر عاقلی متوجه کلام من میشه....مگر بعضی مسئولین که همیشه عادت دارن حواس مردم رو پرت کنن و از اتفاق اصلی که داره میفته دورشون کنن

متاسفم که بازی با آبروی مردم براتون سرگرمیه. برید جنایتای خودتونو جمع کنید و استباهات بزرگی که مرتکب میشید.

فاز دوصفر هفت برای ما نگیرید جون مادرتون....به اندازه کافی مردم مصیبت دارن،،،،خدا بهتون ذات خوب بده دولتیان عزیز که مملکت اینطوری با انرژی بدتون نفرین زده نشه.


۱۳۹۸/۱۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...