نسخه چاپی

اتفاقی كه پس از ۱۷ بازی در استقلال افتاد

تیم فوتبال استقلال كه با شكست در لیگ قهرمانان آسیا خود را به سیرجان رساند تا دیدار هفته بیست و یكمش را برگزار كند، در این هفته نه تنها شكست خورد بلكه ركورد‌های منفی را هم ثبت كرد.


به گزارش نما، آبی‌پوشان تهران که افت فنی در عملکرد آن‌ها در هفته‌های اخیر مشهود است، در سیرجان مقابل تیم پایین جدولی گل گهر تن به شکست دادند تا اتفاق خوبی در هفته بیست و یکم برای آن‌ها نیفتاده باشد.

سومین شکست در لیگ
اخبار ورزشی - شکست آبی پوشان مقابل گل گهر، سومین شکست این فصل آن‌ها در لیگ برتر بود. استقلالی‌ها در هفته‌های اول و چهارم مقابل ماشین سازی و پرسپولیس تن به شکست داده بودند و پس از آن دیگر شکستی تجربه نکرده بودند تا هفته بیست و یکم. دو شکست قبلی این تیم هم با نتایج مشابه یک بر صفر بود و سومین شکست آبی پوشان هم با همین نتیجه ثبت شد.

اولین شکست فرهاد در لیگ
گرچه فرهاد مجیدی در آخرین دیدار آسیایی تیمش مقابل الاهلی تن به شکست داد تا برای اولین بار طعم شکست را در نقش سرمربی استقلال تجربه کند، اما او تا پیش از بازی با گل‌گهر هیچ شکستی در لیگ برتر را با این تیم تجربه نکرده بود. شکست یک بر صفر استقلال مقابل گل گهر در هفته بیست و یکم، اولین تجربه شکست مجیدی در نقش سرمربی آبی پوشان در لیگ برتر بود.

گل نزدن بعد از ۱۷ بازی
آخرین باری که استقلال در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده بود، هفته چهارم لیگ برتر و دیدار مقابل پرسپولیس بود که آبی‌ها با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. استقلالی‌ها بعد از آن بازی در تمام بازی‌های خود در لیگ برتر گلزنی کردند و دیدار آن‌ها در هفته بیست و یکم مقابل گل گهر اولین دیدار بعد از ۱۷ بازی بود که در گلزنی توفیق نداشتند.

آبی پوشان همچنان با ۳۹ گل زده هجومی‌ترین تیم لیگ برتر هستند.

۱۶ بازی با گل خورده
آبی پوشان در این فصل عملکرد خوبی به لحاظ آماری در فاز دفاعی نداشتند و شمار گل‌های خورده این تیم نیز موید همین موضوع می‌باشد. شاگردان مجیدی در ۲۰ بازی خود ۲۲ بار گل خورده‌اند که این آمار جالبی نیست. معدل گل‌های دریافتی این تیم بیشتر از یک گل خورده به ازای هر بازی است.

آبی پوشان از ابتدای فصل تاکنون تنها در ۴ بازی موفق به ثبت کلین شیت شده‌اند.

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...