نسخه چاپی

اعتماد مردم نسبت به مسئولان كاهش یافته است

عکس خبري -اعتماد مردم نسبت به مسئولان کاهش يافته است

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به این‌كه اعتماد مردم نزبت به مسئولان خدشه‌دار شده است، گفت: برای حفظ امنیت باید اعتماد مردم نسبت به مسئولان بازگردد.

به گزارش نما ،مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دماوند امروز (شنبه) با حضور فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران و مسئولین شهرستانی در فرماندهی انتظامی این شهرستان برگزار شد.


سردار کیومرث عزیزی در این مراسم اظهار داشت: اهمیت امنیت بر کسی پوشیده نیست و اگر همین جا امنیت نباشد تشویش ذهن روح و روان داریم اما زمانی که ذهن ما پیام می‌دهد که در امان هستیم می توانیم امور را به درستی انجام دهیم.


وی افزود: امنیت در جامعه هم عینی و هم ذهنی است، عینی چیزی است که در جامعه میبینیم و ذهنی بستگی به آن محل دارد.


فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: همه ما باید تلاش کنیم که اگر مشکل امنیت داشتیم مردم احساس نا امنی نکنند و زمانی می شود این مشکل را برطرف کرد که مردم به ما اعتماد داشته باشند.


عزیزی گفت: امروزه تمام بار امنیت بر دوش نیروی انتظامی و قضایی است، در حالی که در بسیاری از موارد ما هیچ دخالتی نداشتیم.


وی تاکید کرد: در نتیجه امنیت یک محصول مشترک است که همه مردم باید تکالیف و حقوق اجتماعی، فردی و گروهی خود و تمام سازمان‌های حکومتی و خصوصی باید وظایف خود را به‌موقع انجام دهند.


فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: پلیس راز مردم را نگه می‌دارد و در برخی موارد نجابت به خرج می‌دهد.


عزیزی ادامه داد: اگر این موضوعات با هم اتفاق بیوفتد امنیت نسبی در جامعه ایجاد می شود و آن موقع نیروی انتظامی وظیفه دارد که اگر کسی بخواهد بر این امنیت خدشه وارد کند جلوی آن بایستد.


وی با بیان اینکه بسیاری از موضوعاتی که دستگاه قضا و… توسط پلیس انجام می دهد قابل بازگو نیست، گفت: یکی از وظایف روزمره ما این است که تمام مطالبات به حق سیاسی، اجتماعی و … را به گوش مسئولان برسانیم.


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: نقشی که مردم در حفظ و ارتقا امنیت دارند پوشیده نیست و زمانی این نقش نمود پیدا می کند که به ما اعتماد کنند.


عزیزی تصریح کرد: متاسفانه در موارد باعث شده تا اعتماد مردم نسبت به ما خدشه دار و راه های ارتباط با مسئولین کم شود، اگر قرار است اعتماد مردم نسبت به ما مسئولان بازگردد باید این فاصله باید کم شود.


وی خاطر نشان کرد: باید کارکنانی که در ادارات مشکل دارند ساماندهی و کنترل شوند و در مواردی که موارد مالی و امضاهای طلایی وجود دارد باید شفافیت وجود داشته باشد.


فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه رسیدگی به آسیب‌های اجتماعی یکی از موضوعاتی است که ما به‌عنوان پلیس درگیر آن هستیم، تصریح کرد: متاسفانه افرادی که به عنوان اشخاص آسیب زا به جامعه صدمه وارد می‌کنند دارای مشکل تربیت اخلاق و اخلاق اجتماعی هستند که امروزه اینگونه افراد در جامعه موج می زند، در جامعه مشکلات اجتماعی بسیاری داریم.


عزیزی بیان داشت: فضای مجازی ابزاری است که با وجود اینکه دشمن برای اسیب برای ما فرستاده اما ما می‌توانیم در جهت تربیت و بیان فرهنگ و تربیت اخلاقی حداکثر استفاده را ببریم.

منبع تهران نیوز

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...