نسخه چاپی

واكنش كریستیانو رونالدو به بازی یوونتوس و اینتر میلان

مهاجم یوونتوس نسبت اهمیت دیدار یوونتوس و اینتر واكنش نشان داد و آن را مانند بازی رئال مادرید و بارسلونا دانست.




به گزارش نما، مهاجم یوونتوس نسبت اهمیت دیدار یوونتوس و اینتر واکنش نشان داد و آن را مانند بازی رئال مادرید و بارسلونا دانست.

اخبار ورزشی- کریستیانو رونالدو که خود را برای دیدار یکشنبه شب یوونتوس و اینتر آماده می‌کند درباره مقایسه این بازی با ال کلاسیکو و دیگر موضوعات صحبت کرد. مهاجم پرتغالی گفت: دیدار یوونتوس و اینتر بازی بزرگی خواهد مانند بازی رئال مادرید و بارسلونا که تقریبا همان زمان برگزار می‌شود. بازی کردن در دیدارهای بزرگ زیباست و از بازی‌هایی است که دوست دارید به میدان بروید.

رونالدو افزود: بازی فوق العاده ای برابر تیم بزرگی خواهد بود. خواهان نتیجه خوبی هستیم. نداشتن هوادار را در ورزشگاهمان احساس می‌کنیم. ناراحت هستیم اما مسئولیت ما فرقی نمی‌کند. امیدوارم یوونتوس بتواند نتیجه خوبی کسب کند.

دیدار یوونتوس و اینتر میلان یکی از پنج بازی هفته بیست و ششم سری آ ایتالیاست که به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا پشت درهای بسته برگزار می‌شود. این ویروس ۲۱ کشته و ۸۰۰ مبتلا بر جای گذاشته است. ستاره پرتغالی در این رابطه گفت: ما بازیکنان به خاطر هواداران بازی می‌کنیم. خیلی عجیب است که چنین بازی بزرگی بدون تماشاگر برگزار شود. با این حال سلامتی اولویت دارد. یوونتوس باید مراقب باشد و به تصمیمات احترام بگذارد. از نداشتن هوادارانمان خوشحال نیستیم اما سلامتی در اولویت قرار دارد.

رونالدو یازده بازی پیاپی است که در سری آ ایتالیا گلزنی می‌کند و اکنون با رکورد گابریل باتیستوتا و فابیو کوالیارلا برابر است. بازیکن یوونتوس در این رابطه اظهار کرد: رکوردها فرا می‌رسند. من رکوردهای زیادی به نام خود ثبت کرده‌ام. این رکورد خوبی است اما مرا نگران نمی‌کند. رکوردهای بهتری از این داشتم. اولویت من در شرایط خوبی بودن، کسب پیروزی در بازی‌ها و در کنار هم به دست آوردنشان است.

ستاره پرتغالی درباره جبران شکست یک بر صفر برابر لیون در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: اتفاقی که برابر لیون رخ داد در فوتبال عادی است. از بازی‌مان خشنود نیستیم. در لیگ قهرمانان این شرایط ممکن است پیش آید. همیشه سخت است اما بازی برگشت وجود دارد. اطمینان داریم می‌توانیم نتیجه را جبران کنیم و به دور بعد صعود کنیم. می‌خواهیم بازی‌های پیش رویمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و لیگ قهرمانان هم فرا خواهد رسید. آرام هستیم و تمرکزمان روی بازی‌هاست.

او افزود: گاهی اوقات بازی‌ها بر اساس تمرینات انجام شده پیش نمی‌روند. تیم در شرایط متشنج و بدی قرار ندارد. در فوتبال گاهی پیروز می‌شوید یا شکست می‌خورید اما من باور دارم که تیم بهتر خواهد شد.

ستاره پرتغالی در پایان گفت: لیگ قهرمانان رقابت‌های سخت‌تری است. تمام حریفان سرسخت هستند و بازی‌های آسان وجود ندارد. با این حال ما در بازی برگشت در خانه بازی می‌کنیم و از هوادارنمان انتظار داریم. مطمئنم که می‌توانیم در جمع هشت تیم برتر قرار بگیریم.

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...