نسخه چاپی

شكست سنگین فیلم «دیو باتیستا» در گیشه جهانی

فیلم سینمایی «جاسوس من» با بازی «دیو باتیستا» بازیگر مطرح این روزهای سینمای هالیوود پس از فروش سه میلیون دلاری در گیشه به كار خود پایان داد. باتیستا توانسته تا با حضور در مجموعه فیلم‌های «نگهبانان كهكشان» و «اونجرز» به شهرتی جهانی دست پیدا كند.




به گزارش نما، فیلم سینمایی «جاسوس من» با بازی « دیو باتیستا » بازیگر مطرح این روزهای سینمای هالیوود پس از فروش سه میلیون دلاری در گیشه به کار خود پایان داد. باتیستا توانسته تا با حضور در مجموعه فیلم‌های «نگهبانان کهکشان» و «اونجرز» به شهرتی جهانی دست پیدا کند.

اخبار فرهنگ و هنر - «جاسوس من»یک فیلم سینمایی آمریکایی در ژانر کمدی اکشن به کارگردانی پیتر سگال که توسط جان و اریش هوبر نوشته شده است.

علاوه بر دیو بوتیستا بازیگرانی همچون کریستن شوال، پریسا فیتز هنلی، کلوئه کلمن و کن جونگ می‌باشند. داستان فیلم دربارهٔ یک مأمور سیا است که باید از یک دختر جوان محافظت کند.

فیلمبرداری اصلی این فیلم در ۱۵ اکتبر ۲۰۱۸ در تورنتو، انتاریو، کانادا شروع شد؛ و در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۸ به پایان رسید. این فیلم در ابتدا قرار بود برای اکران در ۲۳ اوت ۲۰۱۹ آماده شود، اما از زمان اکران به به تاریخ ۱۰ ژانویه سال ۲۰۲۰ موکل شد.


دیوید باتیستا به عنوان جی جی، کریستن شوال به عنوان بابی، پریسا فیتز-هنلی به عنوان کیت، کلوئه کلمن در نقش سوفی، کن جئونگ به عنوان کیم، دیوید راجرز به عنوان کارلوس و اولیویا دپاتی در نقش سلما در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

۱۳۹۸/۱۲/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...