نسخه چاپی

فعالیت قرارگاه جهادی مبارزه با كرونا در ۲۴ استان كشور

معاون جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی ضمن تشریح آخرین اقدامات قرارگاه جهادی مبارزه با كرونا گفت:این قرارگاه هم اكنون در ۲۴ استان كشور فعال است.


به گزارش نما، صادق مفرد معاون جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی درباره آخرین فعالیت‌ها و برنامه‌های قرارگاه جهادی کرونا گفت: از آنجایی که موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور امروز به یک مسئله ملی تبدیل شده نیاز بود گروه‌های جهادی در این موضوع هم مانند مسائلی مانند سیل زلزله و مواردی از این دست پای کار بیایند.

اخبار سیاسی - وی افزود: در همین راستا قرارگاهی با عنوان قرارگاه مبارزه با کرونا در سازمان بسیج دانشجویی تشکیل شد تا بتوانیم با برنامه ریزی و هماهنگی با وزارت بهداشت کمک کنیم تا انشالله زودتر شاهد ریشه کن شدن این بیماری از کشور باشیم.

مفرد تاکید کرد: فعالیت ها در قرارگاه مبارزه با کرونا در دو بخش انجام می‌شود، یکی بحث کارهای تخصصی است که در این رابطه گروه های جهادی ما در دانشگاه های علوم پزشکی و فارغ‌التحصیلان جهادی از این دانشگاه ها فعالیت خود را آغاز کردند و در این حوزه ما یکی بحث اعزام نیروهای متخصص به بیمارستان‌هایی که در کشور درگیر درمان بیماران مبتلا به کرونا هستیم را داریم، همچنین هر جایی که برای کمک به مردم نیاز باشد تیم های تخصصی ما آمادگی خدمات رسانی دارند.

معاون جهاد سازندگی سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: بخش بعدی گروه های جهادی هستند که که تخصص درمانی و پزشکی ندارند ولی در مسائل دیگری مانند تولید و توزیع اقلام بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده به خصوص توزیع این اقلام در مناطق محروم کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: تولید محتوا و انجام مشاوره برای ایجاد آرامش در جامعه هم از اقدامات دیگری است که گروه های جهادی در این بخش در حال انجام آن هستند. انشالله مردم هم پای کار بیایند، ما اعتقاد داریم که اگر تلاش مردم هم باشد خدا کمک خواهد کرد.

مفرد گفت: این قرارگاه هم اکنون در ۲۴ استان تشکیل شده و در مابقی استانها نیزاین قرارگاه در حال شکل گیری است.


۱۳۹۸/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...