نسخه چاپی

بازگشت الهام حمیدی با «تبسم تلخ» به سینماها

تهیه كننده «تبسم تلخ» گفت:این فیلم سینمایی بازگشت به زندگی، امید و تحكیم خانواده را نشان می‌دهد و مطمئنم با چنین رویكردی در اكران موفق می شود.



به گزارش نما، داریوش بابائیان تهیه کننده سینما درباره آخرین وضعیت « تبسم تلخ » که به تازگی پروانه ساخت گرفته، گفت: این فیلم آماده نمایش است فقط نهایی کردن بخش ویژوال افکت آن باقی مانده که به زودی تمام خواهد شد.

اخبار چهره ها - این تهیه کننده با اشاره به موضوع فیلم بیان کرد: مخاطب با اثری اجتماعی خانوادگی روبرو می‌شود که رگه‌های طنز دارد و بازگشت به زندگی، امید و تحکیم خانواده را نشان می‌دهد. مطمئنم با چنین رویکردی در اکران با موفقیت روبرو خواهد شد.

بابائیان در خصوص زمان اکران فیلم گفت: از این به بعد باید طبق قرعه کشی پیش برویم، اما در مجموع تابستان زمان خوبی برای آن است.

در خلاصه داستان «تبسم تلخ» آمده: محمد طهماسبی مشاور خانواده و سردفتر ازدواج و طلاق است. خانمی به نام تبسم سر راه او قرار می‌گیرد و با طهماسبی عازم سفر دوبی می‌شود. در مسیر مسافرت اتفاقاتی می‌افتد و...

الهام حمیدی ، کیمیا باباییان، محمدرضا سهرابی، عباس محبوب، میرطاهر مظلومی، محمد شیری، پوراندخت مهیمن، فرید فوده، نیایش کفیلی، حسین غیابی و اکبر عبدی بازیگران این فیلم هستند.

تبسم تلخ

عوامل فیلم سینمایی «تبسم تلخ» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سید محمدرضا ممتاز، مدیر فیلمبرداری: محمد فضیله، صدابردار: فرامرز مختاری، طراح گریم: مهراب شاپورزاده، طراح صحنه: شهرام قدیری فر، طراح لباس: فاطمه جهانی، مدیر تولید: حسین خواجویی، مدیر تدارکات: عبدالله قاسمی، تدوین: مهدی دهقان، تهیه‌کننده: داریوش باباییان.

۱۳۹۸/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...