نسخه چاپی

ادعاهای پوچ علیه پرسپولیس، توهین به فوتبال است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: برخی فكر می‌كردند، چون مربیان پرسپولیس رفته‌اند، امسال این تیم نمی‌تواند قد علم كند، اما این طرز فكر آنها نیز بر باد رفت.


به گزارش نما، محمدحسن انصاری‌فرد در ارتباط با وضعیت فعلی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: مقابل شهر‌خودرو بازی خیلی خوبی انجام دادیم و نمایشی داشتیم که هوادارانمان از آن لذت بردند هرچند حیف که در ورزشگاه حضور نداشتند. من خیلی خوب می‌دانستم که روز‌های خوب پرسپولیس به‌ زودی فرا می‌رسد. عملکرد پرسپولیس با یحیی گل‌محمدی درخشان بوده و ما در بازی با ۵ تیم مدعی کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا، در ۴ دیدار به پیروزی رسیدیم.

اخبار ورزشی- وی در ادامه در خصوص نتایج خوب پرسپولیس مقابل تیم‌های بالای جدول، تصریح کرد: تنها در دیدار با استقلال به تساوی رسیدیم که در بازی مقابل این تیم هم یکی از گل‌های آنها آفساید بود. با وجود ۷ قهرمانی که پرسپولیس به دست آورده، هنوز بازیکنان ما سرشار از انگیزه هستند. بازیکنان پرسپولیس با وجود فشردگی مسابقات و اینکه گاهی تنها فرصت دو جلسه تمرین پیش از بازی را دارند، باز هم با تمام توان بازی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیرامون اینکه آیا این تیم از الان خود را قهرمان لیگ برتر می‌داند یا نه، افزود: هنوز هیچ چیز تمام نشده و درست است که ۱۰ امتیاز اختلاف داریم، ولی باید سخت تلاش کنیم. در لیگ قهرمانان آسیا هم بد کار نکردیم و در بازی آخر مقابل الشارجه بازی چشم‌نوازی انجام دادیم. هنوز ابتدای لیگ قهرمانان هستیم و راه زیادی در فصل جاری باقیمانده است و تیم ما در ادامه هماهنگ‌تر می‌شود.

انصاری‌فرد در مورد ادعای برخی مبنی بر مهندسی نتایج به نفع پرسپولیس ، گفت: زمانی‌ که برخی تیم‌ها نتیجه نمی‌گیرند، رو به چنین اظهارنظر‌هایی می‌آورند. این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که هیچ مستنداتی وجود ندارد. مطرح کردن چنین سخنانی تنها موجب تحریک هواداران می‌شود که نتیجه آن درگیری و آسیب دیدن هواداران است. حتی خود هواداران باشگاه‌هایی که چنین صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند، متوجه شده‌اند که این ادعا‌ها صحت ندارد و ناکامی این باشگاه‌ها دلایل دیگری دارد.

وی درباره واکنش باشگاه پرسپولیس به اظهارنظر‌ها علیه این باشگاه، اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس قطعا در قبال چنین صحبت‌هایی سکوت نخواهد کرد. برخی فکر می‌کردند، چون مربیان پرسپولیس رفته‌اند، امسال این تیم نمی‌تواند قد علم کند، اما این طرز فکر آنها نیز بر باد رفت. جالب است که آقایان تلاش فراوانی کردند و هزینه‌های زیادی پرداخت کردند، اما حالا که نتیجه نگرفته‌اند، اقدام به فرافکنی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: این فرافکنی‌ها و ادعا‌های پوچ، علاوه بر توهین به باشگاه پرسپولیس، توهین به فدراسیون فوتبال، کمیته داوران و کمیته انضباطی است و باید با آن برخورد شود.

۱۳۹۸/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...