نسخه چاپی

نظر خانم بازیگر درباره شهاب حسینی: نباید خودش را در جشنواره فجر وارد حواشی می‌كرد

ناهید مسلمی كه این روزها قرار بود با نمایش «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌كند، اتللو» روی صحنه باشد و سابقه همكاری با شهاب حسینی را در سریال «شهرزاد» در كارنامه دارد در مورد حواشی پیش آمده در نشست خبری فیلم سینمایی «شین» در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر معتقد است: شهاب حسینی انسان بسیار محترمی است و روابط‌عمومی‌اش عالی‌ست. به نظرم نباید خودشان را وارد این قضایا می‌كردند و ورودشان به این مسائل درست نبود.


به گزارش نما، ناهید مسلمی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون، قرار بود این روزها با «تنها خرچنگ خانگی لای ملافه‌ها خانه می‌کند، اتللو» در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه باشد؛ نمایشی که اجرایش همچون دیگر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در پی شیوع ویروس کرونا ، دست‌کم تا روز جمعه ۱۶ اسفند به تعویق افتاده است.

اخبار چهره ها - مسلمی که در این نمایش نقش «دِیکَتو» را بازی می‌کند به طور مفصل در مورد آن صحبت کرد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش از سریال «شهرزاد»، همکاری با شهاب حسینی و نظرش نسبت به آن‌چه در نشست خبری فیلم سینمایی «شین» در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر رخ داد، گفت.

مسلمی که در سریال « شهرزاد » نقش بتول‌خانم، دایه امید، پسر قباد ( شهاب حسینی ) را بر عهده داشت، بار دیگر در مورد چگونگی پیوستنش به این مجموعه شبکه نمایش خانگی گفت: «من پیش‌تر با آقای فتحی یک تله‌فیلم کار کرده بودم، تله‌فیلمی طنز. البته خودِ آقای فتحی چون تئاتر هم کارگردانی کرده بودند مرا از این طریق نیز می‌شناختند. من هر چه دارم مدیون تئاترم و بارها در حین کار تصویر احساس کرده‌ام چقدر آماده‌ام، آمادگی‌ای که می‌دانم به خاطر سال‌ها تئاتر کار کردن است. کار تئاتر مشقت و سختی بسیاری دارد و زمانی که کار تصویر می‌کنید نتیجه‌اش را می‌بینید و احساس می‌کنید چقدر همه چیز برای‌تان راحت و در آستین‌تان است. آقای فتحی از من تئاتر دیده بودند و از جمله «ماضی استمراری» را به کارگردانی ندا هنگامی و بعد از آن بود که خبرم کردند تا برای سریال «شهرزاد» به دفترشان بروم. قرارداد امضا شد و وارد پروژه‌ای چهار ساله شدیم. خوشبختانه اثر بسیار موفقی هم بود. در تمام این سال‌ها که آثار متعددی در شبکه نمایش خانگی ساخته شده است «شهرزاد» هم آن طرف مرز و هم این طرف مرز بینندگان پروپاقرصی پیدا کرد.»

او در پاسخ به این سوال که در این سریال با گروه بازیگرانی کار کرده است که جوان‌ترهایشان ستاره‌های سینما بودند و پیشکسوتان‌شان، علی نصیریان بود، گفت: «در کنار علی نصیریان، حتی هنگامی که سکوت می‌کنند، بسیاری چیزها می‌آموزید و جذبه‌ای دارند که (با خنده) می‌ترسید سمت‌شان بروید. نه این که بداخلاق باشند بلکه شما خودتان ترجیح می‌دهید خلوت‌شان را به هم نزنید.»

ناهید مسلمی در خصوص حواشی بعد از ضبط و پخش این سریال نیز گفت: «اگر منظورتان بحث مربوط به تهیه‌کننده این سریال است، من در موردشان چیزی نمی‌دانم چون هیچ‌وقت وارد حواشی کار نمی‌شوم. به نظر من این مسائل هیچ ربطی به بازیگران ندارد، بچه‌ها زحمت‌شان را کشیده‌ و چهار سال در این پروژه بوده‌اند و چیزهایی که آن زمان می‌شنیدیم از جمله پس گرفتن دستمزدها را اساسا کار درستی نمی‌دانستم چون به نظرم ربطی به بازیگران نداشت.»

او در مورد حواشی پیش‌آمده در نشست خبری فیلم سینمایی « شین » و آن‌چه شهاب حسینی درباره مسعود کیمیایی گفت، توضیح داد: «متاسفم که آن اتفاقات افتاد. من طی چهار سال حضور در پروژه «شهرزاد» از همه اعضای گروه و از جمله از شهاب حسینی خصوصیات مثبت بسیاری دیدم. شهاب حسینی انسان بسیار محترمی است و روابط‌عمومی‌اش عالی‌ است و هر کسی از من در مورد کار با او می‌پرسید، می‌گفتم فوق‌العاده است و خصوصیات بسیار مثبتی دارد. به نظرم نباید خودشان را وارد این قضایا می‌کردند و ورودشان به این مسائل درست نبود. او بازیگری فوق‌العاده‌ با خصوصیات بسیار خوب است که همه دوستش دارند. به عنوان نمونه می‌گویم، یک بار منتظر سرویس بودم که خودم را سریع‌تر به اجرای تئاتر برسانم، عجله داشتم و سرویس نمی‌آمد، شهاب حسینی می‌خواست خودش مرا برساند و تلاش می‌کرد سریع‌تر برسم. به نظر من بازیگر و هنرمند نباید وارد این حواشی شود و خدا نکند که دچار حاشیه شوند.»


۱۳۹۸/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...