نسخه چاپی

تعیین تكلیف بدهی ارزی شركت نفت به بانك‌ها در كمیسیون تلفیق

نایب رئیس كمیسیون تلفیق بودجه سال 99، گفت: بر اساس مصوبه امروز كمیسیون تلفیق به شركت ملی نفت ایران اجازه داده می‌شود تا سهم بدهی ارزی سررسید شده این شركت به بانك مركزی و بانك‌های سپه و ملت سالیانه از محل مابه‌التفاوت ظرفیت نفت خام تولیدی پس از كسر مصارف داخلی به این بانك‌ها به قیمت روز صادرات نفت خام تحویل دهند.

به گزارش نما، علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال 99، گفت: امروز کمیسیون تلفیق بودجه در صحن علنی مجلس تشکیل شده که موضوع شفافیت و حقوق و دستمزد در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اخبار سیاسی - وی افزود: بر اساس مصوبه امروز کمیسیون تلفیق به شرکت ملی نفت ایران اجازه داده می‌شود تا سهم بدهی ارزی سررسید شده این شرکت به بانک مرکزی و بانک‌های سپه و ملت سالیانه از محل مابه‌التفاوت ظرفیت نفت خام تولیدی پس از کسر مصارف داخلی به این بانک‌ها به قیمت روز صادرات نفت خام تحویل دهند.

نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال 99، اظهار داشت: معادل 85.5 درصد ارزش نفت خام سهم دولت برای تسویه مطالبات ارزی سررسید شده و 14.5 درصد به شرکت ملی نفت اختصاص می‌یابد. آیین‌نامه اجرایی این بند توسط وزارت نفت، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه تهیه و به تصویب هیأت وزیران می‌رسد.

۱۳۹۸/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...