نسخه چاپی

نوروزی: قوه قضائیه با محتكران برخوردجدی و عبرت‌آموز داشته باشد

سخنگوی كمیسیون قضایی مجلس گفت: قوه قضائیه با محتكران لوازم بهداشتی باید برخوردی جدی و عبرت‌آموز داشته باشد و حتی اگر دادگاه تشخیص دهد كه اقدام این افراد اخلال در نظام اقتصادی است، می‌تواند برای آنها حكم اعدام صادر كند.


به گزارش نما، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های نظارتی باید به طور جدی به مقابله با محتکران لوازم بهداشتی همچون ماسک ، مواد ضدعفونی‌ کننده و... در این عرصه بپردازد.

اخبار سیاسی - وی افزود: قوه قضائیه بدون اغماض و با جدیت باید احتکارکنندگان لوازم بهداشتی را مجازات کند و این مجارات باید در ملأعام انجام شود تا درس عبرتی برای دیگر محتکران باشد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: ما در حوزه برخورد با محتکران هیچ ضعف و نقص قانونی نداریم و تمام پیش‌بینی‌ها برای مقابله و مجازات محتکرین در قانون تعزیرات حکومتی انجام شده است.

نوروزی خاطرنشان کرد: چنانچه دادگاه تشخیص دهد اقدام محتکران اخلال در نظام اقتصادی کشور و یا ایجاد هرج و مرج میان جامعه است، حتی می‌تواند حکم اعدام و فسادفی‌الارض برای محتکرین صادر کند.

وی در پایان گفت: باز هم تأکید می‌کنم قوه قضائیه باید برخوردی جدی و عبرت‌آموز و بدون اغماض با محتکران و سودجویان لوازم بهداشتی داشته باشد.

۱۳۹۸/۱۲/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...