نسخه چاپی

مردم نارضایتی از دولت را در انتخابات نشان دادند

رئیس كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخابات نشان دادند كه از دولت ناراضی هستند و نمایندگان مجلس آینده باید جهادی و انقلابی كار كنند.




به گزارش نما، محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به اولویت‌هایی که نمایندگان مجلس یازدهم باید پیگیری کنند، اظهار داشت: بهبود وضعیت معیشت و رفع بیکاری جوانان از مهم‌ترین مطالبات مردم از نمایندگان مجلس آینده است که این نمایندگان باید تمام توان خود را برای تحقق این مسئله به کار گیرند.

اخبار سیاسی -وی با اشاره به اینکه اکثر مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منتقدان جدی دولت و نیروهای انقلابی رأی دادند، افزود: پیام انتخاب مردم این بود که دولت فعلی نتوانسته‌ مشکلات اقتصادی کشور و بیکاری را ساماندهی کند چرا که این دولت تمام وقت خود را روی مذاکره با کشورهای غربی و انعقاد قرارداد با برجام گذاشت و از توجه به مسائل داخلی کشور غافل ماند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولتمردان تمام توجه خود را معطوف به کشورهای اروپایی کردند و اقدامی برای حل مشکلات اقتصادی انجام ندادند، تصریح کرد: مردم واقعاً از دولت ناراضی هستند و این نارضایتی را در انتخابات مجلس یازدهم نشان دادند.

رضایی کوچی بیان کرد: انتظار مردم این است که رویکرد دولت در اداره کشور و حل مشکلات تغییر کند و مردم با انتخاب نیروهای انقلابی برای تشکیل یک مجلس جهادی نشان دادند که خواهان تشکیل یک دولت انقلابی و جهادی هم هستند و هر کسی نمی‌تواند در این مسیر حرکت کند، باید کنار برود و جای خود را به افرادی دهد که برای حل مشکلات مردم جهادی کار می‌کند.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس آینده باید پاسخ اعتماد مردم را به خوبی دهند و با وحدت و یکپارچگی، مطالبات مردم و مشکلات آنان به ویژه در زمینه اقتصادی را حل و فصل کنند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی به ظرفیت‌های داخلی خودمان توجه کند، گفت: مذاکره با کشورهای غربی و نگاه به آنان، مشکلات کشور را حل نمی‌کند و دولتمردان باید برای حل مشکلات معیشتی مردم جهادی کار کنند.

رضایی کوچی گفت: نمایندگان منتخب مجلس یازدهم باید بدانند که مردم با هیچ مسئولی عقد اخوت نبسته‌اند، به دنبال تشکیل مجلسی پاکدست، ولایتمدار و انقلابی هستند، نمایندگان باید در این مسیر حرکت کنند و لازم است بدانند اگر در این مسیر نباشند، حتماً چهار سال بعد از نمایندگی مجلس کنار گذاشته می‌شوند و مردم دیگر به آنان اعتقاد نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم یک مجلس انقلابی و جهادی می‌خواهند که نمایندگان آن تمام وقت خود را برای خدمت به مردم بگذارند و کسانی که کیسه دوخته‌اند و با حضور در مجلس به دنبال تأمین منافع شخصی خودشان هستند، باید بدانند که مردم در انتخابات‌های بعدی، دیگر آنان را انتخاب نمی‌کنند و بهتر است نمایندگان با پاکدستی و انقلابی بودن، اعتماد مردم را حفظ کنند.

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...