نسخه چاپی

فصل دوم «حكایت‌های كمال» ساخته می‌شود؟

فصل اول سریال «حكایت‌های كمال» از شبكه دو سیما پخش شد و درباره ساخت فصل دوم آن تصمیم‌گیری می‌شود.


به گزارش نما، محمد میرکیانی نویسنده، درباره تولید فاز دوم سریال « حکایت‌های کمال » گفت: مجموعه تلویزیونی «حکایت‌های کمال» در فاز اول در ۳۴ قسمت از شبکه دو سیما پخش شد و با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. طرح اولیه این سریال ۱۵۰ قسمتی بود که فقط ۳۴ قسمت آن تولید و پخش شد.

اخبار فرهنگ و هنر - وی ادامه داد: برای ادامه تولید سریال تنها مرجع تصمیم گیرنده در حال حاضر سیما فیلم است؛ چرا که امتیاز تولید برای سیما فیلم است. سیما فیلم بعد از ارزیابی‌های لازم اگر به این نتیجه برسد که تولید سریال با استقبال مخاطبان مواجه می‌شود، قطعاً تصمیم لازم را در این باره می‌گیرد. به نظر شخص من ادامه تولید و پخش مجموعه «حکایت های کمال» جذابیت بیشتری برای مخاطب دارد.

گفتنی است سریال تلویزیونی «حکایت های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی از شبکه دو سیما پخش شد. این سریال ۳۴ قسمتی هرشب حوالی ساعت ۲۱:۳۰ پخش می شد و محمود پاک نیت ، شهره لرستانی، حمید ابراهیمی، محمدرضا شیرخانلو، سولماز غنی، علی مسلمی، شهرام عبدلی از جمله بازیگران آن بودند.

قصه این سریال روایتی از دهه ۴۰ است و اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته محمد میرکیانی و قهرمان داستان یک نوجوان به نام کمال است. صلح میرزایی تاکنون سریال‌های «پنجره»، «رخصت» و «دختری به نام آهو» را برای تلویزیون ساخته است. سریال «هست و نیست» جدیدترین سریال محسن شایانفر در حوزه تهیه‌کنندگی هم زمستان سال گذشته به کارگردانی حسین سهیلی زاده از شبکه دو پخش شد.

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...