نسخه چاپی

محتكران با شدیدترین مجازات‌ قضایی روبرو شوند

عضو هیأت رئیسه فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت:‌قوه قضائیه مكلف است شدیدترین مجازات‌ها را برای محتكران و اخلال‌گران در نظم عمومی در نظر بگیرد چرا كه جرم این افراد ضدیت با ملت و حاكمیت است.


به گزارش نما، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتکار لوازم بهداشتی توسط برخی سودجویان گفت: قوه قضائیه مکلف است شدیدترین مجازات‌ها را برای محتکران و کسانی که در نظم عمومی کشور اخلال ایجاد می‌کند در نظر بگیرد.

اخبار سیاسی- وی افزود:‌در واقع در چنین زمان‌هایی است که قوه قضائیه باید اقتدار خود را نشان دهد و انقلابی عمل کند و ما شاهد برخوردهای قاطع از سوی قوه قضائیه با متخلفین باشیم.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: ما ممکن است یک روزی در شرایط خاص نظامی باشیم، یک روز در شرایط خاص اقتصادی و یک روز هم مانند امروز در شرایط خاص از نظر بهداشتی و درمانی قرار بگیریم و کسانی که در این زمان‌ها به احتکار مایحتاج مورد نیاز مردم می‌پردازند و یا اینکه در زمینه تولید و توزیع آن اخلال ایجاد می‌کنند سنگین‌ترین جرم‌ها را مرتکب می‌شود چرا که اقدام آنها ضدیت با ملت و حاکمیت است.

گودرزی خاطرنشان کرد:‌ فرقی ندارد که این محتکران و اخلال‌گران در بخش خصوصی باشند یا دولتی در هر بخشی که باشند باید با جدیت با آنها برخورد کرد حتی اگر این افراد در سیستم دولتی باشند باید برخورد شدیدتری با آنها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: بعضی وقت‌ها ممکن است این احتکار با هدف سودجویی باشد و بعضی وقت‌ها نیز هدف این افراد ایجاد اخلال در روند کار و بر هم زدن نظم حاکم بر امور تولید و توزیع است که در هر حال باید با متخلفین شدیداً برخورد شود.

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...