نسخه چاپی

كمیته انضباطی بین تراكتور و سایر تیم‌ها تبعیض قائل می‌شود

پیشكسوت تراكتور از آنچه احكام تبعیض‌آمیز خواند از كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال انتقاد كرد.


به گزارش نما، تیم فوتبال تراکتور در آخرین دیدار خود و در نتیجه‌ای عجیب با یک گل مغلوب پارس جنوبی جم شد تا ضمن کاهش فاصله‌اش با صدر جدول یعنی پرسپولیس، فرصت صعود به رده دوم را هم از دست بدهد؛ نتیجه‌ای ک برای هیچ‌کس قابل باور نبود و حتی بدبین‌ترین هوادار تراکتور هم فکر نمی‌کرد که تیمش بدون امتیاز از بوشهر خارج شود.
اخبار ورزشی-کاظم محمودی، پیشکسوت و بازیکن سابق این تیم در خصوص عملکرد تراکتور برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: تراکتور بازی خوبی را انجام نداد. متاسفانه فقط به اجرا گذاشتن یک تاکتیک را از سوی تیم شاهد بودیم و همین هم باعث شده بود بازیکنان پارس جنوبی دست ما را بخوانند و نگذارند تراکتور به اهدافش برسد. دفاع فشرده پارس جنوبی و پرس از جلو این تیم هم باعث شده بود تا تراکتور خلع سلاح شود و نتواند کاری در خط حمله انجام دهد.
وی در خصوص نبود مهاجم نوک گلزن همانند دیاباته در استقلال، علیپور در پرسپولیس و کی‌روش در سپاهان در جمع بازیکنان تراکتور گفت: حمزاوی نشان داده یک بازیکن کاملا معمولی است و نمی‌تواند در مواقع حساس کار را برای تراکتور در بیاورد. این همه برای او هزینه شده تا در بازی‌هایی مثل دیدار با گل‌گهر یا پارس جنوبی که کار تیم گره می‌خورد، تراکتور را صاحب گل و امتیاز کند. اگر قرار است عملکرد معمولی داشته باشد، از بازیکنان داخلی مثل محمدرضا آزادی استفاده می‌کردیم.
وی در پایان گفت: نکته غیر فنی که تراکتور را اذیت کرد، غیبت شجاعی بود. او در بازی با گل‌گهر یک اعتراض ساده کرد که آن هم به دلیل این بود که دیگر بازیکنان به سمت داور نیایند. چرا باید چهار جلسه محروم شود در حالی که برای بعضی تیم‌ها بازیکنان حتی درگیری فیزیکی هم با داور پیدا می‌کنند، ولی کمیته انضباطی تنها یک محرومیت تعلیقی در نظر می‌گیرد که آن هم الکی است و دو روز بعد فراموش می‌شود. شجاعی یک فرمانده واقعی برای تراکتور است و این احکام به نوعی تبعیض است و برای سایر تیم‌ها چنین رای‌هایی صار نمی‌شود.

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...