نسخه چاپی

مدافعان وطن در كنار مدافعان سلامت آماده مبارزه با كرونا هستند

عکس خبري -مدافعان وطن در کنار مدافعان سلامت آماده مبارزه با کرونا هستند

فرمانده نیروی انتظامی اعلام كرد كه مدافعان وطن در كنار مدافعان سلامت آماده خدمت رسانی به مردم برای مبارزه با كرونا هستند.

به گزارش نما،سردار حسین اشتری روز دوشنبه در حاشیه نشست با سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: این روزها با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، حجم کار و خدمات رسانی بسیار بالاست و با مشارکت مردم و کادر پزشکی و درمانی، کارها روال خود را به خوبی طی می‌کند و امیدواریم مشکل ویروس کرونا هرچه زودتر حل شود.


وی ادامه داد: نیروی انتظامی با توجه به ظرفیت‌های خوبی که دارد و همواره در همه حوادث در کنار مردم بوده، امروز اعلام می‌کنیم که مدافعان وطن در کنار مدافعان سلامت آماده خدمت رسانی هستند.


اشتری افزود: ظرفیتی که در یگان ویژه داریم می‌تواند برای ضد عفونی کردن محل‌های مختلف وارد عمل شود. این ظرفیت در نیروی انتظامی بسیار خوب است و در خدمت وزارت بهداشت خواهد بود.


فرمانده ناجا گفت: تعدادی از افراد فرصت طلب و سودجو نیز امروز به دنبال منافع خود هستند و اقلام مورد نیاز را احتکار می‌کنند که نیروی انتظامی از ابتدا ورود پیدا کرد. انواع ماسک و نیازمندی‌های مردم احتکار شده بود که توسط نیروی انتظامی شناسایی شد و با هماهنگی دادستانی در اختیار مردم قرار گرفت.


اشتری اظهار کرد: از طرفی، تشویش اذهان عمومی نیز اتفاق می‌افتد که پلیس فتا در این زمینه اقدامات زیادی انجام داده و دستگیر شده‌اند.


وی افزود: کاهش ترددها و سفرها نیز سیاست وزارت بهداشت و مدیران کشور است و در این زمینه نیز به وزارت بهداشت کمک می‌کنیم.


فرمانده ناجا گفت: تمام اجزای کشور اعم از نیروهای مسلح و انتظامی در خدمت مردم است و برای خدمت به مردم آمادگی کامل داریم و با تمام امکانات در کشور در خدمت وزارت بهداشت خواهیم بود.

منبع مهر

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...