نسخه چاپی

واكنش رئیس هیات مدیره استقلال به لغو بازی های لیگ برتر

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال خوشحالم سازمان لیگ جان بازیكنان را مهم تلقی كرده و مسابقات را لغو كرده است.


به گزارش نما، اسماعیل خلیل‌زاده در خصوص لغو مسابقات لیگ برتر در هفته بیست و دوم،‌اظهار داشت: اگر یادتان باشد هفته گذشته بود که با برگزاری مسابقات لیگ برتر مخالفت کردم و تاکید داشتم که بازی‌ها باید لغو شود. متاسفانه آن روز کسی صحبت‌های من را گوش نکرد ولی حالا خوشحالم سازمان لیگ جان بازیکنان را مهم تلقی کرده و مسابقات را لغو کرده است.

اخبار ورزشی- وی افزود: من هم اکنون در شهر رشت حضور دارم و همانطور که می‌دانید مدتی است در بیمارستان‌ها رفت و آمد می‌کنم. متاسفانه در استان گیلان شرایط اصلا خوب نیست و مردم درگیر بیماری کرونا شده‌اند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: اینجا فردی وجود ندارد که عملیاتی باشد و بتواند مردم را آگاه کند. خواهش من این است که یک نفر به داد استان گیلان و شهر رشت برسد چون اینجا اصلا بیماران کرونایی را تحویل نمی‌گیرند.

خلیل‌زاده یادآور شد: شنیده‌ام وزیر بهداشت فردی را به عنوان نماینده در اینجا به کار گرفته که این روزها خودش دچار مریضی شده است. در این مدت متوجه شدم به جز بیمارستان پورسیناکه توانسته تا حدودی بیماری را کنترل کند بقیه بیمارستان‌ها دچار مشکل و بحران هستند. خواهشم از مسئولان انتظامی، شهرداری و همه کسانی که می‌توانند کمک کنند این است که مردم استان گیلان و شهر رشت را دریابند زیرا اینجا مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که تا امروز کنترل نشده است

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...