نسخه چاپی

مشكلی برای شروع اجراها در سال ۹۹ نداریم

رئیس مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری اعلام كرد اجراهای سال جاری تماشاخانه‌های این مركز به پایان رسیده و از سال ۹۹ اجراهای جدید در تماشاخانه‌های مهر و ماه به صحنه می‌روند.




به گزارش نما، کوروش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی درباره وضعیت اجراهای تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری با وجود تعطیلی‌های پیش آمده برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، گفت: اجراهایی که در تماشاخانه‌های مهر و ماه حوزه هنری روی صحنه بودند تعداد کمی از اجراهای خود را پیش رو داشتند که با توجه به تعطیلی‌های پیش آمده برای ویروس کرونا، مشکل خاصی برای این اجراها پیش نیامد و از ابتدای سال ۹۹ اجراهای جدید در تماشاخانه‌های حوزه روی صحنه می‌روند.

اخبار فرهنگ و هنر - وی ادامه داد: برنامه‌ریزی‌ها برای اجراهای سال جدید در دست انجام است و در صدد هستیم از فروردین ۹۹ و هفته هنر انقلاب که با ایام ماه شعبان مصادف شده، ۲ نمایش کمدی شاد داشته باشیم.

زارعی تأکید کرد: با شرایط پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا مردم نیازمند اجراهای شاد و روحیه بخش هستند که با توجه به اعیاد شعبانیه در حال برنامه‌ریزی به صحنه رفتن ۲ نمایش کمدی در تماشاخانه‌های ماه و مهر هستیم.

رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با اشاره به اینکه برنامه‌هایی برای هفته هنر انقلاب در دست تدارک است، درباره وضعیت اجرای نمایشنامه «در مجلس تشرف تهران» با موضوع شخصیت امام خمینی (ره)، یادآور شد: نمایشنامه توسط حجت‌الاسلام سید حسن خمینی خوانده شد و نکاتی مدنظر ایشان بوده که به تیم نویسندگان این نمایشنامه ارائه شده تا لحاظ شود. ایشان تأکید دارند که این نمایش در سال ۹۹ تولید و اجرا شود.

وی در پایان سخنان خود گفت: پیگیر بازنویسی نهایی نمایشنامه هستیم تا سال آینده این اثر در تالار وحدت روی صحنه برود.

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...