نسخه چاپی

حسن معجونی پرونده «خرس و خواستگاری» را برای همیشه بست

حسن معجونی اعلام كرد كه دیگر پرونده اجرای نمایش «خرس و خواستگاری» بسته شده و تصمیمی برای اجرای این نمایش ندارد.


به گزارش نما، حسن معجونی اعلام کرد که دیگر پرونده اجرای نمایش «خرس و خواستگاری» بسته شده و تصمیمی برای اجرای این نمایش ندارد.

اخبار چهره ها - این کارگردان تئاتر گفت: فکر می‌کنم این نمایش به اندازه لازم اجرا شده و ترجیح می‌دهم نمایش‌های تازه‌ای به صحنه بیاورم.

او که پیش از این نمایش « خرس و خواستگاری » را در تئاتر «شهرزاد» اجرا کرده بود، قصد داشت اسفند امسال این دو نمایش را در تماشاخانه «ملک» روی صحنه ببرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا اجرای این نمایش‌ها تعطیل شد و حالا معجونی می‌گوید که دیگر برنامه‌ای برای اجرای این آثار ندارد.

او پیش‌بینی کرد سال آینده، سال شلوغی در تئاتر داشته باشد اما در عین حال گفت فعلا نمی‌تواند درباره برنامه‌های جدیدش جزییاتی بگوید با این حال علاقه‌مند است در سال آینده دو نمایش تازه را به صحنه بیاورد.

حسن معجونی دو تک‌پرده‌ای «خرس و خواستگاری» از آثار مشهور آنتوان چخوف را با گروهی از هنرجویان جوان تئاتر در رشت و به زبان گیلکی اجرا کرده بود. او بعدتر همین نمایش‌ها را در تهران روی صحنه برد.

این نمایش‌ها در چند نوبت و در چند تالار مختلف روی صحنه رفتند و قرار بود آخرین اجرایشان در سال جاری در تماشاخانه «ملک» باشد که این اجرا منتفی شد.

معجونی که سال‌هاست سرپرستی گروه تئاتر «لیو» را بر عهده دارد، در کنار این نمایش، دیگر اثر خود «آشپزخانه» را نیز به عنوان یکی دیگر از آثار رپرتوار نمایشی این گروه تئاتری در مرکز تئاتر «مولوی» و نیز تئاتر «شهرزاد» روی صحنه برد که اجرای این اثر پیش از تعطیلات کرونایی به پایان رسید.

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...