نسخه چاپی

اثر برخورد با محتكران برای مردم ملموس باشد

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا به دادستان‌ها برای مقابله با محتكران گفت: برخورد با محتكران باید به‌گونه‌ای باشد كه مردم ثمره آن را در زندگی روزمره خود مشاهده كنند.




به گزارش نما، احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتکار لوازم بهداشتی توسط عده‌ای از سودجویان گفت: در هر زمانی که کشور در شرایط خاصی قرار می‌گیرد، عده‌ای سودجو برای احتکار لوازم موردنیاز مردم شرایط را برای آحاد جامعه سخت می‌کنند.

اخبار سیاسی- وی افزود: امروز که جامعه درگیر بیماری کرونا شده بار دیگر همین سودجویان با احتکار لوازم بهداشتی موجبات سختی بیشتر و نارضایتی مردم را فراهم آورده‌اند و در این شرایط هم متأسفانه سختی‌هایی را بر مردم تحمیل کرده‌اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: قوه قضائیه باید قاطعانه با این گونه افراد که منافع فردی خود را بر منافع جمعی و منافع ملی ترجیح می‌دهند برخورد کند و این برخورد به گونه‌ای باشد که عبرت‌آموز و بازدارنده باشد و ما در شرایط مشابه شاهد تکرار این گونه اتفاقات تلخ در کشور نباشیم.

علیرضا بیگی با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا به دادستان‌های کل کشور برای مقابله با محتکران خاطرنشان کرد: این اقدام رئیس دستگاه قضا قابل تقدیر است اما برخورد با محتکران باید طوری باشد که مردم ثمره آن را در زندگی روزمره خود مشاهده کنند و لوازم بهداشتی همچون ماسک و... به سهولت و با قیمت مناسب به دست آنها برسد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش همه‌جانبه ملت ایران از این شرایط خاص نیز بتوانند با کمترین هزینه هر چه ‌سریع‌تر عبور کنند.

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...