نسخه چاپی

نیكی كریمی: همیشه به دنبال كارگردانی فیلم‌های سخت هستم

بازیگر و كارگردان سینما گفت: من از همان می‌خواستم فیلمی سخت را كارگردانی كنم، از همان ابتدا می‌خواستم اثری را كه دوست دارم را بسازم و خوشبختانه «آتابای» همان تجربه بسیار سخت و دلنشین برای من بود.


به گزارش نما، نیکی کریمی بازیگر و کارگردان سینما ، پیرامون ساخت فیلم سینمایی « آتابای » گفت: آتابای محصول یکسال سال گفتمان و بحث و حرف بین من و هادی حجازی‌فر نویسنده این فیلمنامه بود، ما از سال گذشته با طرح اولیه شروع کردیم و خوشبختانه در انتها به «آتابای» رسیدیم.

اخبار چهره ها - وی در همین راستا ادامه داد: من از همان می‌خواستم فیلمی سخت را کارگردانی کنم، از همان ابتدا می‌خواستم اثری را که دوست دارم را بسازم و خوشبختانه «آتابای» همان تجربه بسیار سخت و دلنشین برای من بود.

کارگردان فیلم «آتابای» درباره انتخاب بازیگران این فیلم اذعان کرد: هرچند هادی حجازی فر فیلمنامه را نوشته اما من از همان ابتدا نقش «آتابای» را در وی میدیدم، در قبال جواد عزتی وی همواره به نوعی طبیعی بازی می‌کند که همیشه این سبک بازی را دوست داشتم.

وی در همین ارتباط اضافه کرد: دلیل اینکه وی در نقش «یحیی» ظاهر شد همان آشفتگی همیشگی جواد عزتی است. احساس می‌کردم وی می تواند این نقش را به بهترین حالت ممکن ایفا کند.

نیکی کریمی درباره سختی کار بازیگران غیرحرفه ای خاطرنشان کرد: من به عنوان کارگردان از طرفی جواد عزتی و هادی حجازی فر را داشتم و از سوی دیگر بازیگرانی را داشتم که یا کار نکرده بودند و یا چند تئاتر بازی کرده بودند، یکی از سختی های کار من این بود که این بازیگران را به یک تعادل برسانم.

۱۳۹۸/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...