نسخه چاپی

مرز‌های ایران و افغانستان همچنان بسته است

رئیس اتاق مشترك ایران و افغانستان گفت: با توجه به شیوع ویروس كرونا در كشور، مرز‌های زمینی و هوایی ایران و افغانستان همچنان بسته است.


به گزارش نما، حسین سلیمی رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان درباره وضعیت حال حاضر مرز‌های زمینی و هوایی کشورمان با کشور افغانستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشورمان، مرز‌های زمینی و هوایی بین ایران و افغانستان همچنان بسته است.

اخبار اقتصادی - رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان ادامه داد: اگر تا چند روز پیش هم ۱ یا ۲ پرواز صورت می‌گرفت، تنها با هدف بازگشت مسافران، از کشوری به کشور خودشان بوده است.

​سلیمی در پاسخ به این پرسش که آیا شیوع ویروس کرونا توانسته است تأثیری بر بازار صادرات و واردات داشته باشد؟ گفت: قطعا بر واردات و صادارت تأثیرگذار بوده است، چرا که در شرایط فعلی بسیاری از کالا‌ها جابه‌جا نمی‌شوند و ممکن است بسیاری از آن‌ها از جمله موادغذایی و... فاسد شوند که این امر آثار جانبی هم دارد.

به گفته رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان؛ شیوع ویروس کرونا به طور قطع نمی‌تواند تنها تأثیر منفی داشته باشد چرا که اثرات مثبتی را هم بر جای می‌گذارد.

سلیمی ابراز امیدواری کرد که این مشکلات‌ به زودی مرتفع شود و ایران و افغانستان بتوانند همانند گذشته به فعالیت خود ادامه دهند.

گفتنی است؛ شیوع ویروس کرونا توانسته است به بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله بازرگانی؛ صادرات و واردات لطمه وارد کند که بخش بازرگانی ایران و افغانستان از جمله این موارد است.

۱۳۹۸/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...