نسخه چاپی

پرسپولیس در زمین حریفان را می برد/ مهندسی نتایج به نفع پرسپولیس شایعه است

ناصر محمد خانی می گوید از ترس پرسپولیس شایعات اخیر را علیه این تیم راه انداخته اند.


به گزارش نما، ناصر محمدخانی با اشاره به برتری پرسپولیس مقابل شهرخودرو مشهد اظهار داشت: بازی را دیدم و معتقدم تیم ما خیلی خوب بازی کرد. در همان ۲۰ دقیقه اول، تکلیف بازی روشن شد و پرسپولیس کار را تمام کرده بود.

اخبار ورزشی- وی افزود: باید این را تاکید کنم که شهرخودرو به خصوص در نیمه دوم خیلی خوب و سنجیده بازی کرد، اما توانایی تقابل با پرسپولیس را نداشت. بازیکنان پرسپولیس در دقایق حساس بازی، عملکرد و واکنش‌های بسیار خوبی نشان دادند و در نهایت بازی را بردیم. این ۳ امتیاز، تیم را خیلی جلو می‌اندازد.

از این پیشکسوت فوتبال کشورمان پرسیدیم آیا سرخپوشان می‌توانند نسبت به کسب چهارمین قهرمانی در لیگ ایران خوشبین باشند که این طور پاسخ داد: بله، صد درصد. پرسپولیس هیچ کم و کسری ندارد. به لحاظ تاکتیکی، مهره و حمایت هواداران در بهترین سطح خود کار می‌کند. حالا هم که با تیم‌های بعد از خود، ۱۰ امتیاز فاصله ایجاد کرده و با همین روند می‌تواند قهرمانی لیگ را به دست بیاورد.

ناصر محمدخانی در مورد شایعاتی که به راه افتاده و گفته می‌شود نتایج تیم مهندسی شده، افزود: متاسفانه این مسائل درست نیست و با عقل جور در نمی‌آید. پرسپولیس تیمی است که داخل زمین، همه رقبای خود را شکست می‌دهد و نیازی به مسائل دیگر خارج از زمین ندارد. این حرف‌ها و شایعات را درست می‌کنند، چون از قدرت پرسپولیس می‌ترسند.

او در نهایت گفت: دوست دارم این سوال را از کسانی که باعث ایجاد شایعاتی مثل مهندسی نتایج هستند، بپرسم که به پرسپولیس چه ارتباطی دارد که شما نمی‎‌توانید مقابل حریفان خودتان به پیروزی برسید. چرا هر کسی شکست می‌خورد یا ناکام می‌شود، نام پرسپولیس را به میان می‌آورد. سایر مدعیان یا خودشان به میدان نمی‌آیند یا مقابل تیم‌های ته جدولی می‌بازند و آن وقت حرف از مهندسی نتایج می‌زنند. این حرف‌ها به فوتبال لطمه می‌زند.

۱۳۹۸/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...