نسخه چاپی

مهدي كوچك زاده در گفت و گو با افكارنيوز:

شاخص امضاكنندگان نامه حمایت از مرتضوی من بودم

عکس خبري -شاخص امضاکنندگان نامه حمايت از مرتضوي من بودم

اجمالا بحث بر سر تبدیل صندوق به سازمان بود كه تقدیر و تشكر كردیم این به معنای تقدیر و تشكر از آقای مرتضوی هست. لااقل اینطوری می توانیم بگوییم كه امضا كنندگان آن نامه نمی توانند بگویند كه از آقای مرتضوی بیزار و منزجر هستند.۱۵۰ الی ۱۶۰ نفر از نمایندگان آن نامه را امضا كردند و من هم امضا كردم و كار خوبی نیز كرده ایم.

به گزارش نمابه نقل از افکارنیوز ، نامه ای که چندی پیش برخی نمایندگان امضا کرده بودندسر و صدای زیادی به پا کرده بود. اما مهدی کوچک زاده در گفت و گو با افکارنیوز با دفاع از نامه مذکور خود را شاخصه امضا کنندگان نامه می داند.

نامه آقای مرتضوی قضیه اش چی بود؟

نامه ای بود که عده ای از نمایندگان امضا کردند بدین منظور که صندوق تامین اجتماعی تبدیل شده است به سازمان کار خوبی است و تایید کردند.

یعنی از آقای مرتضوی حمایت نکردند؟

این بازی های مسخره ای است که مدیریت مجلس و دوستانی که مخالف آقای مرتضوی هستند انجام دهند. وقتی یک نفر را ما تایید و یا تکذیب می کنیم، به چه معنی است. ما چشم و ابرو قیافه فرد را تایید نمی کنیم بلکه اعمال و عملکرد را تایید می کنیم. یکی از کارهایی که در دوره آقای مرتضوی صورت گرفته است تبدیل صندوق به سازمان بوده است و ما هم تشکر کردیم یعنی چی؟؛ یعنی اینکه ما خوشمان آمد از تو به خاطر این کاری که کردی. اما یک عده ای می گویند نه ما قضیه دیگری را تایید کردیم.این دیگر از آن حرف های بچه گانه است.

یعنی تایید شخص آقای مرتضوی؟

ما متن نامه را خواندیم اجمالا همین بوده است که ما از آقای رئیس جمهور به خاطر همین مساله تشکر کردیم. خلاصه من هم الان یادم نیست که چه چیزهای دیگری نوشته شده بود اما اجمالا بحث بر سر تبدیل صندوق به سازمان بود که تقدیر و تشکر کردیم این به معنای تقدیر و تشکر از آقای مرتضوی هست. لااقل اینطوری می توانیم بگوییم که امضا کنندگان آن نامه نمی توانند بگویند که از آقای مرتضوی بیزار و منزجر هستند.۱۵۰ الی ۱۶۰ نفر از نمایندگان آن نامه را امضا کردند و من هم امضا کردم و کار خوبی نیز کرده ایم.

حالا کسانی که امضا کردند چه کسانی بودند؟

۱۶۰ نفر اسم که یادم نیست.

حالا آن افرادی که شاخص بودند بیشتر مد نظرمان است

افراد زیادی بودند و شاخصه آنها هم خود من هستم. یک چندتایی از این افراد هم گفتند که امضا کردند مثل آقای رسایی و حسینیان و ...

شما قبلا گفته اید که قائل به جریان انحرافی نیستید؟

من گفته ام که قائل به جریان انحرافی نیستم... شما دروغ می گویید.

خوب ما این را از دیگران شنیدیم ...

سئوال کردند نظر شما درباره جریان نفوذی چیست و من هم گفتم که شما بگویید جریان نفوذی و انحرافی چیست تا من نظرم را بگویم.

بخشی از بدنه دولت که ...

گفتم معیار انحرافی وقتی معلوم شد انحراف هم معروف می شود. معیار مستقیم از نظر ما رهبری و ولایت فقیه است و هر کسی که از این مسیر پایش را بیرون گذاشت این منحرف است. جای تشخیص مصادیق این مساله اینجا نیست. پس ما نگفتیم که قائل به جریان انحرافی نیستیم . مملکت را متاسفانه انحراف پر کرده است.

سوال ما این است آقای کوچک زاده آیا شما قائل به این هستید که یکسری افراد نزدیک به دولت هستند و یکسری سیاست های خاصی را امروز دارند اعمال می کنند.

اینها بحث های مصادقی است . من در مصادیق نمی خواهم وارد بشوم. من می گویم هر کسی به حرف رهبری بی اعتنایی کند و پشت گوش بیندازد و عمل نکند منحرف است. می خواهد این فرد آقای هاشمی رفسنجانی باشد با خطبه های نماز جمعه اش، می خواهد آقای دیگری باشد با حرف های دیگر.

خبرها یی هست که شما دارید از جبهه پایداری جدا می شوید؟ نظر خودتان در این باره چیست؟

چه کسی گفته ما از جبهه پایداری داریم جدا می شویم. اینکه چند میلیون طرفدار جبهه پایداری اگر عضو شورای مرکزی نیستند جدا شده اند. پس آن کسانی که می گویند ما جدا شده ایم از جبهه پایداری چون عضو شورای مرکزی نیستیم اینها مریض هستند. اینها برای تسلی خاطر خودشان نمی توانند مورد اقبال قرار گرفتن یک جبهه ای که حرف صاف و پوست کننده ای را در مسیر انقلاب می زند ببینند این حرف ها را می زنند. جبهه پایداری شاخه قم، شاخه تهران اینها مزخرفات یک مشت مریض الاحوال است. اما اینکه ما در شورای مرکز نیستیم، بله. من اصلا داوطلب هم نبودم . یک عده ای می گویند اینها بودند، بیرونشان کردند. ما جزو موسسین این جبهه بودیم. من خودم نخواستم عضو شورای مرکزی باشم واین لزوما به معنای جدای از جبهه پایداری نیست.

یک سئوال زرد می خواهم از شما بپرسم.

من زرد و قرمز نمی شناسم

ماشین شما چیست؟

یک پژوی ۲۰۶ است و این ماشین را از مجلس نگرفته ام.

این درست است که شما از مجلس حقوق نمی گیرید.

من از دانشگاه حقوق می گیرم و حقوقم هم بیشتر است.

اینکه یکی از نمایندگان شعار ضدیت با اشرافیت را می داد و امروز سوار ماشین ۶۰ میلیونی می شود درست است؟

این مسائل را از خود این افراد بپرسید. از خود من پرسیدید گفتم که ماشینم ۲۰۶ است و از ابتدای نمایندگی هم حقوق از مجلس نمی گیرم چون از دانشگاه مامور شده ام. مسائل این افراد را هم از خودشان بپرسید.

۱۳۹۱/۸/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...