نسخه چاپی

كرونا به «جیمز باند» هم رسید!

طرفداران مجموعه سینمایی جیمز باند درخواست به عقب انداختن اكران این فیلم را به دلیل شیوع كرونا ارائه داده اند.


به گزارش نما، وبگاه هواداری فیلم سینمایی جیمز باند، نامه‌ درخواست عقب انداختن اکران فیلم سینمایی «زمانی برای مردن نیست» از مجموعه فیلم‌های جیمزباند با نقش آفرینی دنیل کریگ را منتشر کرده است.

اخبار فرهنگ و هنر - این فیلم به کارگردانی کری فوکنگا، قرار است اوایل ماه آوریل اکران شود؛ اما نگرانی‌ از شیوع ویروس کرونا باعث شده گروهی از هواداران با انتشار نامه‌ای این فیلم از توزیع کننده‌ها (کمپانی مترو گلدوین مایر و یونیورسال) درخواست کنند، تاریخ اکران فیلم را تا تابستان به عقب بیندازند.

در این نامه آمده است:

با توجه به همه گیر شدن ویروس کرونا، الان زمانی است که باید سلامت عمومی را در اولویت قرار داد. این نامه به وضعیت شیوع ویروس در کشور‌های دیگر هم اشاره می‌کند. شیوع کرونا در ایالات متحده و انگلستان می‌تواند به مرحله‌ای برسد که تجمع‌های عمومی مثل سینما رفتن تا زمان اکران فیلم «زمانی برای مردن نیست» در ماه آوریل غیر مساعد باشد. این ویروس تا الان سینمای کشور‌هایی مثل چین و ایتالیا را بسته استو این در حالی است که بخش اعظم فروش فیلم قبلی جیمز باند با نام «اسپکتر» از گیشه‌ بین المللی بوده است.

در این نامه همچنین ذکر شده:

«این تنها یک فیلم است. سلامت و تندرستی هواداران و خانواده هایشان اهمیت بیشتری دارد. ما ۴ ماه دیگر برای این فیلم صبر خواهیم کرد. چند ماه اضافی به کیفیت فیلم آسیبی نخواهد زد و تنها به گیشه فروش فیلم به عنوان آخرین حضور دنیل کریگ در نقش جیمزباند کمک خواهد کرد.»

۱۳۹۸/۱۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...